Avatar billede zliber Nybegynder
18. januar 2003 - 23:19 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Minimere?

Hej eksperter!

Jeg er lige begyndt at bruge Outlook Ekspress og har et lille "bagatel-problem" som irriterer mig...

Jeg vil gerne have at mailprogrammet kører HELE tiden i baggrunden, men jeg er ikke interesseret i det bare er minimeret så det ligger sammen med de andre programmer.
Jeg vil gerne have programmet er åbent og ligger ovre ved siden af uret - (kan ikke lige huske hva det hedder) - men samme sted som antivirusprogrammer o.s.v oftest ligger.

Håber i kan hjælpe mig!
Avatar billede izeburn Nybegynder
18. januar 2003 - 23:20 #1
TweakXP er et program som kan gøre dette for dig.. det har også MANGE andre funktioner.. tag et kig på det ;)
Avatar billede knudgert Nybegynder
18. januar 2003 - 23:27 #2
Med TrayIt kan du smide den over i systray, som du ønsker.
http://www.teamcti.com/trayit/index.html
Avatar billede zliber Nybegynder
18. januar 2003 - 23:32 #3
izeburn -
hvor får jeg programmet henne?
er det freeware jeg kan downloade et sted fra eller... ?
Avatar billede zliber Nybegynder
18. januar 2003 - 23:41 #4
Jeg er kommet så langt så jeg har fundet ud af man KAN hente det herfra http://www.totalidea.de/tweakxpdown.shtml

Men linket virker ikke !!!

Er der virkelig ikke andre steder man kan hente det fra ?
:(
Avatar billede fromsej Praktikant
18. januar 2003 - 23:43 #5
Avatar billede simona Nybegynder
18. januar 2003 - 23:45 #6
Hvor finder man dette program?
Avatar billede simona Nybegynder
18. januar 2003 - 23:46 #7
ups... skærmen var ikke opdateret... ser svaret nu :0)
Avatar billede zliber Nybegynder
18. januar 2003 - 23:47 #8
det der undrer mig lidt er at på
http://www.totalidea.de/tweakxpdown.shtml
fylder programmet 2.53 mb

og ved det link fra downloads.com
der fylder det kun 0.25 mb

er det så kun en tryout - eller hva er forskellen?
Avatar billede zliber Nybegynder
18. januar 2003 - 23:49 #9
og mens vi nu er igang så kan man også hente programmet herfra
http://www.softdepia.com/utilities_drivers/system_utilities/tweakxp.html

og her fylder det 0.48 mb
og dette har jeg lige prøvet det er kun et "PRØV 10 GANGE - MAX 15 DAGE" program...
Avatar billede zliber Nybegynder
24. februar 2003 - 18:07 #10
knudgert - Jeg siger tak for hjælpen - Jeg synes det er et rigtigt godt program!