Avatar billede landesman Nybegynder
17. januar 2003 - 15:58 Der er 6 kommentarer

SCSI Kort

Jeg har fået en AGFA Duo Scanner stillet til rådighed som jeg skal bruge i firbindelse med mit arbejde.
Problemet er nu at jeg har en spritny computer, men med USB porte. scanneren skal bruge et ASPI kompetibel SCSI kort.
Er der noget der skal tages højde for og er det muligt at installere sådan en fætter uden det hele går ned ??
Avatar billede jefa Nybegynder
17. januar 2003 - 16:14 #1
Kræver SCSI kort som http://www.proconsult.dk/katalog/m_komp/s_komp-ctrl/ctrl-scsi2/ctrl2904cdk.html hvis det er Micro50 tilslutning.
Avatar billede jefa Nybegynder
17. januar 2003 - 16:15 #2
Hvilken scanner er det helt nøjagtig?
Avatar billede landesman Nybegynder
18. januar 2003 - 09:42 #3
Hej jefa

Det er en AGFA duo scan Image Scanner. Det er en scanner af ældre type der kan scann alm. billeder, dias, negativer osv. Jeg kender desværre ikke model nummeret.
Avatar billede landesman Nybegynder
20. januar 2003 - 10:17 #4
Jeg har fundet ud af det er en AGFA DUO scanner T1200.
Avatar billede jefa Nybegynder
20. januar 2003 - 10:59 #5
Du skal fat i et SCSI-2 kort, her er et http://www.midtdata.dk/asp/bestil/ProduktInfo.asp?model=2904CD fre (gir sig selv, men alligevel) http://www.midtdata.dk/ til Kr. 325,00
Du skal ligeledes have et kabel mellem kort og scanner. Check inden du rlnger hvordan det ser ud på scanner.
Avatar billede ms7829 Nybegynder
01. december 2003 - 23:13 #6
Har da et kort hvis du ikke har fået et men har ikke kable til dette.