Avatar billede hunters_force Nybegynder
16. januar 2003 - 22:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

fjerne autocomplete fra MSN Explorer

Hejsa

Hvordan i alverden får jeg fjernet autocomplete fra min msn explorer...eller hvordan får jeg bare slettet dem der er pt.

Jeg har prøvet 3-4 externe cleaner progs, men ingen af dem kan. Ligger msn explorer autocomplete's på nettet (ligesom den gør når den gemmer favorites)?

Håber nogen kan løse problemet.

mvh
Morten Skov
Avatar billede htm Nybegynder
16. januar 2003 - 22:34 #1
Aner ikke hvordan det er i MSN explorer men i Internet Explorer er det funktioner -> internetindstillinger -> indhold -> autoudførelse og så ryd formularer

Det er sikkert noget af det samme!
Avatar billede hunters_force Nybegynder
16. januar 2003 - 22:36 #2
Nope
det er nemlig det der er skoddet ved msn explorer...den har slet ikke de indstilingsmuligheder.

(jeg kører såmænd også IE6, men MSN Explorer er god til messenger, og hotmail administrering ved flere konti....)
Avatar billede htm Nybegynder
16. januar 2003 - 22:46 #3
De arbejder tilfældigvis ikke sammen så du bare skal slette autoudførsel i IE og så er det også slettet i MSN?
Avatar billede hunters_force Nybegynder
16. januar 2003 - 22:48 #4
nej nej...tro mig...jeg har været overalt....4 gange...

det sjove er at de rent faktisk arbejder sammen på cookies og besøgte sider fronten - men altså ikke på autocomplete :(
Avatar billede htm Nybegynder
16. januar 2003 - 22:49 #5
Det er god t man ikke bruger MSN explorer - lyder ikke som et program man kan bruge til ret meget! Det var også noget at det første der røg ud da jeg havde installeret XP :-)
Avatar billede hunters_force Nybegynder
16. januar 2003 - 22:53 #6
ja jeg bruger det såmænd også kun sideløbende med IE og Netscape (ja vi er stadig nogen....)

Men det fungerer sku ok når kæresten også har en hotmail/messenger account. Det er tilpas ikke-nørdet til at kvinder kan bruge det ;-) Men det er jo så på bekostning af indstillingsmulighederne....
Avatar billede hunters_force Nybegynder
16. januar 2003 - 23:34 #7
Ok på aller sidste side på en google søgning fandt jeg svaret.....

Godt nok ikke på hvordan det slås fra, men man kan simpelthen bare "Hover" musen over det Autocomplete forslag man vil slette og trykke delete :-)
Dette gælder åbenbart samtlige IE's....

Citat fra http://www.pcworld.com/reviews/article/0,aid,14418,00.asp

"Eventually, however, the AutoComplete collection will get too big. To trim the list to a more manageable size, float your mouse cursor over an unwanted entry in the drop-down list and press Delete."