Avatar billede sbay Nybegynder
16. januar 2003 - 21:38 Der er 1 løsning

Redigere et møde

HVis man har oprettet et møde i resourcedatabasen, hvorfor kan man så ikke senere rette det, hvis man vil f.eks vil skrive noget andet i feltet purpose - eller flytte mødet til et andet lokale?
Avatar billede jogii Nybegynder
17. januar 2003 - 08:30 #1
Selve resourcedatabasen er ikke tiltænkt at blive brugt til at booke møder med. Det er meningen at brugerne anvender deres egne kalendere og at resourcerne bliver "inviteret". Derfor vil bookninger, som "normalt" ligger i resourcedatabasen ikke stamme fra direkte oprettelser men være "mail-in"-dokumenter. Når brugerne retter deres møde til i deres egne kalendere så vil mail-in-dokumenterne også bliver opdateret.
Du kan tilpasse Resourcedatabasen hvis du vil det. Eller købe et produkt. SurfTech havde i sin tid et system kaldet BOOKIT, jeg mener det levede videre under GEDYS og nu MINDCOM. Det tager højde for en hel del ting vedr. lokalereservationer og kan udvides med et forplejningsmodul.
//Jörg