Avatar billede speed.up Nybegynder
16. januar 2003 - 13:53 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

problem med mus

min (LORTE) mus virker ikke ordenligt, når jeg laver hurtige bevægelser,rykker den sig ikke,nogen der kan hjælpe.
musen er en microsoft intellimouse!
Avatar billede fromsej Praktikant
16. januar 2003 - 13:54 #1
Du skal rense de små ruller der sidder indeni musen.
Avatar billede torben.s Nybegynder
16. januar 2003 - 13:55 #2
er den optisk ?
Avatar billede speed.up Nybegynder
16. januar 2003 - 13:57 #3
kan ikke være det da jeg har prøvet 3 forskellige mus, også en optisk!!!!
Avatar billede fromsej Praktikant
16. januar 2003 - 13:58 #4
Geninstaller driveren , hvilket styresystem.
Avatar billede speed.up Nybegynder
16. januar 2003 - 13:59 #5
windows ME.
Avatar billede fromsej Praktikant
16. januar 2003 - 16:58 #6
Har du prøvet at vaske eller udskifte musemåtten?
Avatar billede aovergaard Nybegynder
16. januar 2003 - 17:21 #7
Gå i kontrolpanelet - mus. Her kan du indstille din mus i forskellige hastigheder mm.
Avatar billede skovenborg Nybegynder
16. januar 2003 - 21:05 #8
Hvad har du din mus på (musemåtte, bordet etc.)

Man gange kan en forkert musemåtte eller et blant bord forvirre det lille kamera der sidder i musen. Prøv at skifte underlag til noget mere rugt.
Avatar billede doek Nybegynder
16. januar 2003 - 21:08 #9
prøv at skifte hånd.... ;)

ingen af de mus jeg kender til, og især optiske mus er ikke gode til hurtige pludselige bevægelser.

Enten bevæger kuglen sig ikke, eller også laver den en slags backspin så markøren køre tilbage igen.
Avatar billede torben.s Nybegynder
16. januar 2003 - 21:34 #10
doek<<<< det sker ikke med min logitech mx 500 , med den kan man lave en hurtig bevægelse på ca 1,5 meter før musen lagger, det kan de tidligere generationer af optiske mus ikke. måske det er en ældre optisk mus speed.up har?
Avatar billede doek Nybegynder
16. januar 2003 - 21:36 #11
tja, jeg ville nu nok følge aovergaard og lave mere behersket bevægelser.
Avatar billede speed.up Nybegynder
04. februar 2003 - 15:44 #12
lukker