Avatar billede lorenzen_ Nybegynder
16. januar 2003 - 12:39 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Prioter porte

Jeg deler internet med 2 andre, vi spiller lidt en gang imellem, så det er trælst hvis der er en af de andre som begynder at surfe mens an sidder og gamer.

-Kan jeg priotere portene så fx. port 27015 får første rettighedder og port 80 bliver nedprioteret?

-jeg har en cisco 678 router og har mulighed for at sætte en computer op som server, hvis det skulle være nødvændigt, dog har jeg kun windows2k på den, kan ik finde ud af linux :(
Avatar billede kenp Novice
16. januar 2003 - 13:26 #1
Du skulle kunne bruge dette program

http://soho.sygate.com/products/access_ov.htm
Avatar billede kenp Novice
16. januar 2003 - 13:27 #2
Men det kræver en computer som server så al trafik går igennem den
Avatar billede lorenzen_ Nybegynder
24. april 2003 - 16:09 #3
...
Avatar billede kenp Novice
24. april 2003 - 16:19 #4
øhhh hvad var der galt med mit program? det kan gøre det du ville have den til???
Avatar billede snowball Novice
24. april 2003 - 22:27 #5
lorenzen_: Det er meget dårlig måde at lukke et spørgsmål på sådan som du har gjort der. Du bedes derfor komme med en forklaring på hvorfor du selv tager point'ene uden nogen videre forklaring.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede lorenzen_ Nybegynder
28. april 2003 - 14:06 #6
okay, jeg undskylder mange gange..
men da programmet rent faktisk ikke kunne det som jeg ville have det til og jeg selv har fundet en anden og nemmere løsning, var der jo ingen grund til at kenp fik point for det.. og ville så lukke spørgsmålet fordi der ik er nogen grund til det stadig er åbent...
Avatar billede lorenzen_ Nybegynder
28. april 2003 - 14:06 #7
btw.. kan også godt være det bare er mig som ik kan bruge programmet..
Avatar billede kenp Novice
28. april 2003 - 18:47 #8
Det er så i orden :)
Avatar billede snowball Novice
28. april 2003 - 19:37 #9
lorenzen_: Det er helt fint at du selv finder en løsning på dit problem, men så skriv det venligst lige en anden gang (evt. sammen med løsningen så andre også kan få glæder af det) så vi undgår det her igen :)

Snowball / CoAdmin