Avatar billede moritz Nybegynder
15. januar 2003 - 18:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Logitech Z680 Hjælp!

Hejsa

Jeg har erhvervet mig dette sæt, men har et problem.
Sættet er til Tv/DVD brug, og har sat det til dvd via optisk stik.
Jeg ville også gerne have det sat til mit fjernsyn, og har prøvet phonestikket med minijack (det med 1 rød og 1 hvid i den ene ende og mini jack i den anden). Men når jeg sætter det til (enten foran eller den grønne "front") får jeg kun lyd ud af centerhøjttalerne. Hvad gør jeg galt?
Avatar billede jaze Nybegynder
15. januar 2003 - 19:08 #1
har du husket at ændre lydkilde på kontrol enheden???
Avatar billede moritz Nybegynder
15. januar 2003 - 19:10 #2
øhhh ja
Avatar billede root_66 Nybegynder
16. januar 2003 - 12:33 #3
Har du prøvet med et andet kabel? Det hunne være det der er galt. Det kunne også være fordi dit fjernsyn ikke understøtter det, men er ikke sikker.
Avatar billede moritz Nybegynder
16. januar 2003 - 23:53 #4
never mind problem løst