Avatar billede perfritz Nybegynder
15. januar 2003 - 13:01 Der er 4 kommentarer

Frontpage sletter uden at spørge!!!

Jeg har oprettet et websted med Frontpage 2000, som selvfølgelig skal aktualiseres en gang imellem. Hvis jeg forsøger at åbne en eksisterende side i Frontpage, vises kun teksten, hvilket jo ville være tilstrækkeligt, hvis ikke Frontpage automatisk fjernede såvel overskrift på siden som de links, der måtte være på den. Efter "GEM" består siden kun af teksten og ikke andet, og den kan ikke længere bruges. Jeg har heldigvis sørget for backup, men det må da kunne lade sig gøre at hente en fuldstændig side ind i programmet, revidere i den og herefter have en side, der er mage til den oprindelige, bortset fra de ændringer, man har bestilt.
Avatar billede bufferzone Praktikant
15. januar 2003 - 13:10 #1
Jeg har været ude for at frontpage sletter i koden, hvis der er tale om kode frontpage ikke kender, jeg har en enkelt menu side der ikke kan åbnes i frontpage uden at koden bliver ødelagt.

Prøv at kikke dine koder igennem og se om ikke der skulle være et eller andet forntpage ikke kan lide
Avatar billede perfritz Nybegynder
15. januar 2003 - 17:01 #2
Alt på siden er lavet i Frontpage. Det er det, der gør det så utroligt åndsvagt, at programmet sletter noget af koden.
Hvordan kan jeg i øvrigt se, om en kode er accepteret af Frontpage eller ej?
Avatar billede dr.pixel Nybegynder
16. januar 2003 - 11:04 #3
(Hvordan kan jeg i øvrigt se, om en kode er accepteret af Frontpage eller ej?)  <-- Dette vil jeg enormt også gerne vide. Jeg slås selv med at den laver om i koden (især i min CSS (i Frontpage 2002)). Totaaaaalt trælst!
Avatar billede eyvind Seniormester
23. januar 2003 - 17:29 #4
Hvis du henter et af de færdige typografiark (.css) kan du prøve at lave dette om og gemme det som et nyt .css Når det er gemt bør det kunne ses i vis i web-browser.
Eyvind.