Avatar billede janfrost Nybegynder
15. januar 2003 - 09:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Adresselisten kan ikke vises

Når jeg trykker på ikonet "Adresseliste" i Outlook får jeg meldingen "Mappen kontaktpersoner der er knyttet til denne adresse kunne ikke åbnes." Min mappe med kontaktpersoner er fyldt med adresser. Fejlen er opstået efter en formatering og geninstallering af Office XP.
Avatar billede lwi Nybegynder
15. januar 2003 - 09:55 #1
Du har formentlig fået 2 contactsfiler - skete også for os, da vi opgraderer. Højreklik på Outlook-ikonet under service fjerne du Outlook adress book og personal adress book. Åbner Outlook - lukker det igen - gentager øvelsen - her adder du bare adressebøgerne - så får du de rigtige - gør du ikke det går du ind under adressing - fjerne contacts og adder dem igen.
Avatar billede janfrost Nybegynder
15. januar 2003 - 10:03 #2
Mener du, at jeg skal højreklikke på Outlook-ikonet på skrivebordet? Det lyder som om du har en engelsk version af XP. Min er dansk.
Avatar billede lwi Nybegynder
15. januar 2003 - 10:07 #3
ja - du skal højreklikke - og ja min er engelsk, men det er kun lyden der er anderledes ;-)
Skal du fjerne contacts (eller kontaktpersoner) - step 2 jf. ovenfor - skal du også højreklikke og vælge fanebladet adresering.
Avatar billede janfrost Nybegynder
15. januar 2003 - 10:18 #4
Så lykkedes det. Tak for hjælpen.
Avatar billede lwi Nybegynder
15. januar 2003 - 10:21 #5
Selv tak - jeg siger ikke hvor lang tid jeg selv brugte da vi fik problemet (det kræver lidt mod bare at vælge slet til ens kontaktpersoner !)
Avatar billede janfrost Nybegynder
15. januar 2003 - 10:22 #6
Det har du så sandelig ret i. Fortsat go´dag :-)
Avatar billede ldm111 Nybegynder
17. januar 2009 - 17:08 #7
JEg har 2203 med samme problem men der kommer inge mulighed for at trykke på "service" ved højreklik på ikon