Avatar billede roadkill Nybegynder
14. januar 2003 - 20:22 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Nyt design på www.softfair.dk

Konstruktiv kritik udbedes af det nye design på onlineshoppen SoftFair DK. Bemærk, at ikke alle funktioner er designet i bund endnu.

Specielt er jeg interesseret i at høre, om menusystemet og filterstyringen til venstre er forståelig (også for andre end de store hjerner, der frekventerer eksperten.dk :)

Klik her:
http://www.softfair.dk/nyt_design/v4

Evt. kan det 'gamle' design ses her:
http://www.softfair.dk
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
14. januar 2003 - 20:33 #1
Får en fejl nør jeg kører musen over "Logge ind".
Avatar billede zarthax Nybegynder
14. januar 2003 - 20:35 #2
Vent på mig, er ved at lave en notits om det...
Avatar billede mr-bob Nybegynder
14. januar 2003 - 20:35 #3
personkigt syntes jeg bedre om det gamle design!
Avatar billede askeb Nybegynder
14. januar 2003 - 20:37 #4
1) du mangler et topbanner...
2) Dine Links virker kedelige når de bare står med blå og understreg...nogle knapper ville gøre underværker...
3) Når man går ind på et link og tilbage er siden dobbelt så bred...
4) Tag at skriv (DVD) o.l. EFTER titlen ellers ser det meget rodet ud.
5) 7@13
Avatar billede henrik27 Nybegynder
14. januar 2003 - 20:38 #5
Jeg kan klart bedre lide det gamle design...

Mvh. Henrik
Avatar billede askeb Nybegynder
14. januar 2003 - 20:40 #6
Ja, det gamle design er bedre...
Avatar billede roadkill Nybegynder
14. januar 2003 - 20:41 #7
Har fået en del henvendelser fra folk, der ikke kunne finde ud af at navigere i det gamle design... Derfor ændrer jeg det.

musicchart.dk: Godt set! En lille slavefejl.
Avatar billede zarthax Nybegynder
14. januar 2003 - 20:52 #8
Jeg starter med den åbenlyse gode forskel på gammelt vs. nyt:

Gammelt:
Der er usigeligt meget reklame i samme øjeblik man render ind på siden. Der er lang hentetid for mig, (IE6 256 opkobling), inden den reelle side kommer frem.

Den nye side, derimod, viser mig en overskuelig menu, der er stillet pæn op i rækker der er ret logiske. (indtil videre...)
Der kommer en herlig velkomsthilsen til mig isteddet for en masse ting jeg ikke kan bruge til en dyt.

Dog undrer ordlyden mig i den anden rubrik fra oven: "Hvad vil du se?; "Alle varer" eller "Vis alle muligheder".... forvirrende. ???

Grafikken er der også en positiv ændring på. :) Lækkert overskueligt.

Varekataloget:
Der er meget infor der hentes når jeg trykker på linket. MEN!!!
Den er overskuelig med indekeringen i top og bund.
Tilbudende øverst er godt tilpasset. De fylder ikke for meget eller for lidt. Prøv evt. at reducere dem til 2 med en meget lille omtale på isteddet... ???

Generelt finder jeg det overskueligt og brugbart.
Med tiden bliver det udviklet til det bedre.

Dog mangler der en grum og basal ting som en inledende omtale af produktet.... en appetitvækker om jeg så må sige...

..... er en smule pissed over at siden skal ses i 1024X??? og jeg ikke får det at vide når jeg ser det med 800X600 ... (!!!!!)
(HADER(!) vandrette scrollbars..)
Det var det generelle...

Menuen går jeg her i bund med:
1) Surt at hele siden opdaterer ved aktivering af link... spild af tid...

2) indekseringen er måske en smule grov med alle de indryk... forvirende. Det er ok at jeg kan udvide menuen, men det behøver ikke være SÅ voldsomt... Det ser ud som om at "Kun spillefilm" er en underafdeling af "Alle film" osv.

3) Pep lidt op på tekstfarven i forhold til baggrunden eller omvendt... det er en lille smule trist at se på i længden.
Tænk på de stakler der bruger timer på at jagte en bestemt titel...

Ellers er der ikke ret meget at sige om det andet end det bliver ret specifikt det hele... og jeg er ved at være temmelig træt...

/mandator der-mener-200-er-en-smule-meget-men-det-må-bruger-selv-om :-P/
Avatar billede roadkill Nybegynder
14. januar 2003 - 20:58 #9
mandator: Tak for inputtet:
1) Kun spillefilm ER en underafdeling af Alle film!!!

2) Siden skal ikke ses i nogen bestemt bredde -- hvis du får en vandret scrollbar i 800x600, så er det en fejl (kigger jeg lige på)...

3) 200 points er meget til én person, men som regel er der 10-20 personer, som svarer på disse designspørgsmål, og så skal der jo deles ud... denne gang har folk bare valgt at kommentere, men det må de jo selv om.
Avatar billede zarthax Nybegynder
14. januar 2003 - 21:04 #10
1)Det var under-under-under afdelingen jeg hentød til, men pyt :)
2) :)
3) Ved det, derfor en smiley der rækker tunge :))

/mandator/
Avatar billede roadkill Nybegynder
14. januar 2003 - 21:07 #11
:-P = smiley, der rækker tunge... tihi, så har jeg lært noget idag :)
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2003 - 22:00 #12
what? dette er en smiley der rækker tunge :P!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2003 - 22:00 #13
( :P )
Avatar billede roadkill Nybegynder
15. januar 2003 - 18:26 #14
Tak for hjælpen...