Avatar billede mose Nybegynder
14. januar 2003 - 20:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Compaq ProLiant DL360 processor og skuffe

Mht. processoren:

Skal jeg have to ens processorer, eller må det godt være to forskellige ?

Mht. skuffen:

Her er der tale om en "disk-skuffe". Jeg har en IBM hot-plug SCSI disk, men den passer ikke i Compaq'en. Hvor finder jeg sådan en Compaq-skuffe ??
Avatar billede hottadpole Nybegynder
14. januar 2003 - 20:13 #1
Hvis din Compaq er til multiprocessor løsningen skal processorerne være helt ens og gerne fra samme produktions batch. Skuffen lader jeg andre om at svare på.
Avatar billede mose Nybegynder
14. januar 2003 - 20:23 #2
OK.

Men det bliver nok et problem for mig at skaffe en PIII 933 fra samme produktions batch (regner med at det betyder at de kom sammen ud på samlebåndet i sin tid)

Tror du serveren vil godtage en "halv-bror" ??
Avatar billede hottadpole Nybegynder
14. januar 2003 - 22:05 #3
Måske. Jeg har prøvet adskillige gange og har oplevet at det ikke fungewrer i ca. 30% af tilfældende. Find en forhandler der vil lade dig bytte til du finder en match hvis det ikke fungerer.
Avatar billede mose Nybegynder
16. januar 2003 - 16:23 #4
Jeg fandt en processor. Den virker :)

Det blev billigere for mig at købe en skuffe MED disk, end hvis skuffuen var tom. Så det gjorde jeg.