Avatar billede game_tracker Nybegynder
14. januar 2003 - 15:05 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

pda?

hvad kan en pda (en af de nyer modeller) kna man putte spil på den? kna man opgrader den med mere plads osv? kna man lave en html side og se det på den? når man går på nettet kna man så bare besøge fx exp.dk eller kun sider der er lavet til pda? er der en pda emulator så man kan prøve den på sin computer indem man køber en? kan man likke windows applikationer ind på den? osv osv (skriv alt i ved)
Avatar billede game_tracker Nybegynder
14. januar 2003 - 15:05 #1
kender siden pda.dk
Avatar billede game_tracker Nybegynder
14. januar 2003 - 15:09 #2
kan jeg smække et andet os på en pda? linux
Avatar billede damkvist Praktikant
14. januar 2003 - 15:15 #3
F.eks. en iPAq kører Windows CE og jeg har stor erfaring med at anvende den professionelt, f.eks. med e-mail, aftaler, opgaver m.v. som centralt fra bliver opdateret/synkroniseret når man vil - enten i dock eller via GPRS. Du kan installere et have af CE programmer, spil og også nyttige ting. Af andre ting som vi bruger den til kan nævnes fjernstyring af servere eller andre computere. Jeg er meget tilfreds med anvendelsen af denne må man sige.
Avatar billede benny.dk Nybegynder
14. januar 2003 - 15:36 #4
Min PDA (Compaq IPAQ) har en komplet officepakke (light udgave) som kan læse mine word og excel filer. Den har outlook hvor jeg henter post dels via docking station og dels via infarød overførsel via min mobil (nokia 6310i).

Når den er koblet op via mobilen kan jeg surfe på nettet ganske som jeg plejer (båndbredden og skærmstørrelsen taget i betragtning).

Jeg bruger meget at hente bestemte sider ned og læse dem offline.

Nogle sider er lavet specialt til pda (herunder krak).

Der findes enkelte spil hvoraf jeg med stor glæde bruger et som hedder swapper.