Avatar billede nico Nybegynder
05. august 1999 - 22:18 Der er 41 kommentarer og
1 løsning

Eksperten burde fjerne...

Eksperten burde fjerne det latterlige bannerlogo som kommer frem, hver gang man skal hente en ny side! Hvad skal det gøre godt for? Det er ikke engang pænt!
Avatar billede overload.dk Nybegynder
05. august 1999 - 22:26 #1
Det er et logo der vises MENS siden hentes!
Avatar billede nico Nybegynder
05. august 1999 - 22:30 #2
Øhh ja, og tror du så ikke at der bruges tid på at hente det. Det betyder ekstra ventetid!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. august 1999 - 22:32 #3
smut.... du vil have en gratis service, så admin er nødt til at tjene penge på et eller andet... og det er reklamerne
Avatar billede nico Nybegynder
05. august 1999 - 22:35 #4
Det er sku da ikke dem. Har du ikke lagt mærke til det Eksperten logo som kommer frem!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. august 1999 - 22:36 #5
ups, ok det der bannerlogo, det fylder jo ingen ting, det er meget rart så man ikke tror den er gået død
Avatar billede nico Nybegynder
05. august 1999 - 22:39 #6
Hmm, ja for dig med en hurtig forbindelse(går jeg ud fra). For mig virker det ikke særlig smart!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. august 1999 - 22:41 #7
logoet fylder 5 kb og bliver hentet en gang for alle
Avatar billede nico Nybegynder
05. august 1999 - 22:46 #8
Ikke hos mig...
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
05. august 1999 - 22:46 #9
nico>>Kom sig efter mig: Flueknepperi!
Avatar billede nico Nybegynder
05. august 1999 - 22:52 #10
Øhh jeg er altså ikke til den slags selvom du sikkert synes det er sjovt!

Men hvorfor f. har de sat det logo på. Giv mig EN god grund! Nej vel, jeg tænkte det nok!
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
05. august 1999 - 23:13 #11
Hvem stillede spørgsmålet smarte?
Avatar billede nico Nybegynder
05. august 1999 - 23:17 #12
Er du helt lost eller hva? Jeg konkluderede lige, at der ingen mening var med det logo og at det burde afskaffes. Modargumenter accepteres, men ikke den slags latterlige bemærkninger som ikke kan bruges til en pind.
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
05. august 1999 - 23:20 #13
Men hvem flueknepper her?
Avatar billede nico Nybegynder
05. august 1999 - 23:24 #14
Jeg er åbenbart oppe imod toppen af stupiditet her. Hvad f..... har du knald i med det p.... fluepuleri?
Avatar billede bkp Nybegynder
05. august 1999 - 23:27 #15
Jeg synes at det omtalte loge er både smart og pænt, og jeg har ikke nogen hurtig forbindelse!!!
:)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. august 1999 - 23:29 #16
jeg synes det er ok... så har man noget at kigge på mens ens side loader... det kunne andre websteder lære noget af!
Avatar billede bkp Nybegynder
05. august 1999 - 23:31 #17
Da den opdaterede denne side, var logoet der med det samme, mens det tog lidt tid for at hente data fra ASP'en, men da billedet allerede var der fra starten, kan det jo ikke være den der har gjort siden langsom VEL!

Sku vi ikke lige sende nogle positive vibrationer til Nico, han har vist det røde.
Det kan jo være svært at klare.
(P.S. Jeg er træt af folk der hidser sig op over ingenting) :(
Avatar billede bkp Nybegynder
05. august 1999 - 23:33 #18
>>Cybersben
Kender vi hinanden, jeg synes altid vi har samme menning om alt
Avatar billede nico Nybegynder
05. august 1999 - 23:33 #19
Jeg kan da godt se jeres point! Problemet ligger også i at når jeg kommer ind på startsiden fryses billedet. D.v.s. at det famøse logo stadig er på skærmen oven på alle menuerne og gør at de ikke kan bruges. Men så igen, det er nok bare min gamle pentium 100 som jeg af nostalgiske grunde stadig har.
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
05. august 1999 - 23:33 #20
Ja der kan bare se. Du fatter ikke en meter... Det er slang for tåbelig diskussion af latterlige detaljer. Noget som du åbenbart praktiserer på bedste facon. Fjols!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. august 1999 - 23:33 #21
hehe.. har fluen bidt anaconda'en af? bløder det? hehe han har det røde!

ps. find noget andet end fluer... de er farlige
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
05. august 1999 - 23:34 #22
pentium 100 - ja!
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. august 1999 - 23:35 #23
nico>> jeg skulle lige til at sige at det var pga din gamle puter, men det sagde du jo selv...

men så kan jeg godt forstå det, men hvorfor udvikle morgendagens teknologi til gårsdagens maskiner?
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
05. august 1999 - 23:35 #24
Godnat eksperter
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. august 1999 - 23:39 #25
godnat... jeg skal sove nu... fuck jeg er træt... op kl 7, så væk fra 8 til 20, første dag på gymnsiet, så på arbejde 2 steder... og blive behandlet som gadefejer... og så hjem og rydde op... nåh men godnat
Avatar billede bkp Nybegynder
05. august 1999 - 23:40 #26
Godnat |-o
Avatar billede nico Nybegynder
05. august 1999 - 23:41 #27
Jep Cyberespen, du har helt ret. Men jeg synes folk (specielt en hvis hr. stenbider) har en tendens til at nedgøre folk helt uden grund. Selvfølgelig er jeg totalt vild med Eksperten og synes stedet er cyberspaces gave til folket. Men i denne situation synes jeg ikke at det er helt retfærdigt at jeg skal svines til. I bund og grund er det jo et problem med det logo for mig. Ik?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
05. august 1999 - 23:44 #28
jo, men jeg troede allerførst at du mente banner-reklamerne øverst.

men bed admin om at lave en option der kan slå det fra, ligesom man kan vælge størrelsen af denne her formular
Avatar billede nico Nybegynder
05. august 1999 - 23:52 #29
Lyder rimeligt:)
Avatar billede Slettet bruger
06. august 1999 - 00:30 #30
HoHoHi Når man bruger Opera, kan det af og til gå så hurtigt, med at loade siden, så loget ikke bliver synlig. Der var lidt, at tænke over for Bill.
Avatar billede Slettet bruger
06. august 1999 - 00:33 #31
Ubs og så er siden der. Stærkt Skift Browser, når der surfes på Eksperten. Det går FA..... stærkt, også kun med et 56 k modem.
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
06. august 1999 - 08:27 #32
nico>>Køb et kabelmodem ;-)
Avatar billede graae Nybegynder
06. august 1999 - 11:39 #33
...Et kabelmodem er dyrt, køb istedet en ny computer...så kan du køre samme hastighed med et 56K-modem som havde du haft den gamle puter og et kabelmodem!!!

/Graae
Avatar billede nico Nybegynder
06. august 1999 - 14:11 #34
Jeg køber en ny d. 16/8. Har lige solgt min gamle for 2800 spir:) Jeg er godt tilfreds
Avatar billede overload.dk Nybegynder
06. august 1999 - 14:37 #35
DROP det! - det fylder INGEN TING - enten så burde du ikke være på nettet (pga. det laaaangsomme forbindelse du har - sikkert teledanmark) ellers skal du ikke klage over sådanne små ting - det er godt ikke blot at vise en kedelig blå side fremfor at vise et logo.
Avatar billede nico Nybegynder
06. august 1999 - 14:45 #36
DROP hvad? Hvis du kan læse kan du se at jeg har taget Cyberesbens forklaring til mig så det er okay!
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
06. august 1999 - 14:51 #37
overload.dk>>Helt enig! Manden er den perfekte flueknepper
Avatar billede nico Nybegynder
06. august 1999 - 14:58 #38
overload.dk>>Helt enig! Manden er den perfekte flueknepper NOT

Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. august 1999 - 21:13 #39
læs lige nicos sidste kommantar man...
Avatar billede Slettet bruger
06. august 1999 - 21:50 #40
Yes!
Avatar billede b2bi Nybegynder
12. august 1999 - 10:39 #41
Jeg er enig med overload.dk
Avatar billede nico Nybegynder
01. november 1999 - 14:25 #42
okay