Avatar billede johnschmidt Nybegynder
12. januar 2003 - 18:39 Der er 6 kommentarer

Ekstern CD-Rom drev

Jeg har fået tilbudt en bærbar IBM PII 366 MHZ, 64 MB RAM, 6 GB harddisk til DKK 2.000.

jeg vil gerne have et cd-rom drev til dem, og nu har jeg 2 spm.

1. Er prisen i orden - hvis ikke hvor finder jeg det billigere?

2. Hvad koster et eksternt CD-rom drev (gerne uden brænder, og gerne via parallel-porten) Det skal være så billig som muligt - og derfor gerne brugt?
Avatar billede robotten Praktikant
13. januar 2003 - 08:51 #1
1. Havde tilfældigt fat i en avis med et annoncemarked i, her i weekenden. Prissen ser fornuftig ud, mht. hvad det prisleje pc'er der var heri, ligger i. Er der evt. noget skærm med?

2: Jeg vil tage et kig på den Blå avis online ( www.dba.dk ). Bor du i Nordjylland, eller har forbindelse til nogen der? ?? Det var en model til en port til salg i "Gul & Gratis". Ellers hvis du sætter 64 mb. ram mere i, skulle den kunne trække en alm. brænder. Bare lige tjeck med strømforsyningen, at den har "kræfter" nok.
Avatar billede robotten Praktikant
15. januar 2003 - 08:20 #2
Pas på, det kan nemt komme til at virke meget negativt, at der bare afvises et svar uden yderligere kommentar. Det er altid bedst at vente med, at afvise svar i samme omgang man accepter et svar.
Avatar billede robotten Praktikant
24. januar 2003 - 12:48 #3
?
Avatar billede robotten Praktikant
29. januar 2003 - 13:21 #4
Advarsel: Reager her!
Avatar billede fcs Novice
16. februar 2003 - 13:13 #5
Du har fået svar og bedes reagere. Derudover har du også et andet gammelt spørgsmål der er åbent. Du bedes lukke dem indenfor 72 timer. Sker dette ikke vil din bruger blive deaktiveret.

Med venlig hilsen
FCS/Coadmin
Avatar billede fcs Novice
19. februar 2003 - 16:17 #6
johnschmith deaktiveret grundet manglende reaktion

FCS/Coadmin