Avatar billede logout Nybegynder
11. januar 2003 - 20:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mistet adgang til registry?

Hej!

HÅRDT BRUG FOR HJÆLP.. Har installeret en ny HD controller samt ny harddisk, der er små 10x hurtigere end min gamle disk. Derfor valgte jeg at flytte hele partitionen med styresystemet på - Win2k adv server - overpå den nye disk. Maxblast progremmet, der følger med MAxtor HD'en flyttede det hele og alt spillede perfekt.

Så ... formatterede jeg mit gamle c drev og ville køre videre med mit nye j drev som system drev ... og så kunne jeg ikke længere logge ind på min maskine ... ahr prøver repair, men det ser ikke ud til at int. cd'en kan finde/reparere noget...

Jeg kan boote med en speciel linux cd og få adgang til alle drev/partitioner og håber på at een af jeg kan hjælpe mig til at få rettet de filer, der måske mangler...
Avatar billede ebe Praktikant
11. januar 2003 - 21:54 #1
nu siger du ikke med hvilket filsystem du arbejder. men prøv at sætte j: drevet aktivt, f.eks. med fdisk. ellers installer et nyt windows på c:, installer partition magic og sæt j: aktiv.
Avatar billede logout Nybegynder
11. januar 2003 - 22:06 #2
NTFS, drevet er aktivt - selv hvis jeg tilslutter denne nye disk, j, som eneste disk i systemet - det gør den til c - så kan jeg ikke logge ind på maskinen. Den booter fint ind i win2k, men vil ikke godtage mit gamle administrator login... somom den leder efter det gamle registry på det foratterede drev???
Avatar billede logout Nybegynder
12. januar 2003 - 23:44 #3
Har reinstalleret win2k... lukker spm