Avatar billede mejse Nybegynder
10. januar 2003 - 21:37 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

RAW

Hej alle kloge hoveder
Jeg sidder her på mine grændende knæ, jeg har en 120 gb hd maxtor som jeg ikke kan komme i kontakt med fordi filsystemet er lavet om til RAW, hvordan det er sket ved jeg ikke, sådan var det bare da jeg startet op. er der en eller anden der har kan hjælpe jeg giver glædeligt 200 point til den der "reder" mig
Avatar billede www.denn.dk Nybegynder
10. januar 2003 - 21:40 #1
Har du prøvet at fomater den ?
Avatar billede retaxes Nybegynder
10. januar 2003 - 21:42 #2
det hedder ellers "jeg ligger her på mine grædende knæ" ;o)

Hvad er det der RAW, kender kun udtrykket fra printerindstillinger?
Avatar billede sekam Nybegynder
10. januar 2003 - 21:45 #3
Avatar billede mejse Nybegynder
10. januar 2003 - 21:48 #4
*GG* jeg ønsker ikke at formaterer den da jeg har vigtig data på denne hd men RAW betyder at den opfører sig som om den ikke er formateret, men det var den i NTFS og der var ca 60 gb data på den. Den er 1 uge gammel og har kørt fint indtil nu. hvor efter den nu opfører sig som om der ikke er gjort noget ved den. har prøvet med patition magic men den kan ikke "rede" den
Avatar billede retaxes Nybegynder
10. januar 2003 - 22:49 #5
smid den over i en anden computer og red dine data her fra.
Bagefter formaterer du den og geninstallerer systemet, kopierer dine data tilbege, så skulle den være i vinkel og magnus ;o)
Avatar billede mejse Nybegynder
11. januar 2003 - 07:14 #6
sekam>> tak for linket det virkede med du bliver nødtil at svare mig i stede for at lave en kommentar eller kan jeg ikke give dig point
Avatar billede sekam Nybegynder
11. januar 2003 - 07:26 #7
Np. :)