Avatar billede tulle Nybegynder
25. oktober 2000 - 17:09 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Komponent

Er der nogen som kan fortælle mig hvor jeg kan finde et simpelt komponent som f.eks. Hello World?

Måske kunne nogen også sige mig hvor jeg evt. kan finde et komponent til validering evt. med noget login?
Avatar billede a1a1 Novice
25. oktober 2000 - 17:17 #1
jeg har et dok. der beskriver hvordan du laver et halloworld comp i VB.

har du en email adresse?

Jeg har også lavet et login comp. :)
Avatar billede vbghost Nybegynder
25. oktober 2000 - 22:35 #2
Du går ind i:
File » New Project vælger ActiveX Control
Derefter kommer der en form frem: opret en knap på den, dobbelklik på knappen, og skriv MsgBox(\"Hello world\").

Nu lukker du formen: Tryk X i Titlen (du finder ud af det)

gå ind i File » Add Project »  Standard EXE
I komponent rammen er der kommet en lille icon, vælg den og tegn dit form..

Så let er det!

** Husk at du ikke kan tegne hvis komponent formen er åben...
Avatar billede tulle Nybegynder
26. oktober 2000 - 08:27 #3
a1: du kan sende det til cnivb@jubiipost.dk

Avatar billede tulle Nybegynder
26. oktober 2000 - 08:30 #4
vbghost: Jeg siger mange tak for svaret men desværre skal kontrollen umiddelbart ikke være en ActiveX Control, men et com-objekt.

Det burder jeg nok have gjort klart, beklager:)
Avatar billede a1a1 Novice
26. oktober 2000 - 14:41 #5
så er der mails på vej :)

(hvis der er andre der er intereseret kan de jo bare skrive her :))
Avatar billede richardr Nybegynder
17. oktober 2001 - 14:01 #6
bedre sent end aldrig.. du må gerne sende det til (hvis du stadig har det det er jo kun ca. et år efter..) til mig..

richardrichard@counter-strike.dk
Avatar billede kieldjen Nybegynder
02. maj 2002 - 11:51 #7
Ja så går der et halvt år mere og så kommer der en til ;o). Hvis du stadig har den login komponent (og vil af med den), må du meget gerne sende den til mig

kield.jenkins@devise.dk