Avatar billede morten100 Novice
04. januar 2003 - 23:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

netværks-adgangskode til MS-netværk

Efter jeg slettede min harddisk (og hvad katastrofale følger det havde) opstod der et nyt irriterende moment: Hver gang jeg starter min computer, kommer der en pop-up der siger: "skriv din netværksadgangskode til Microsoft-netværk".  Jeg kan klikke "ok" og så kommer skrivebordet frem og alt er i skønneste orden, men jeg gider ikke skulle klikke "ok" hver gang jeg tænder computeren!!!  Hjælp.
04. januar 2003 - 23:09 #1
du skal gå ind under netværksteder og slet den som hedder window login.
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
04. januar 2003 - 23:10 #2
Hvilken Windows bruger du?

- Rasmus!
Avatar billede isl19960 Nybegynder
04. januar 2003 - 23:11 #3
Forkert kategori du er havnet i..

Gætter på at det er win9x du anvender...
Jeg har ikke lige en sådan lige ved hånden derfor er følgende ikke 100% præcist.

Gå ind i egenskaberne for dit netværk og ret så der hvor der står logon til Microsoft-netværk.
Avatar billede isl19960 Nybegynder
04. januar 2003 - 23:15 #4
Glemte vist at skrive at du skal rette det til Windows-logon :)
Avatar billede morten100 Novice
06. januar 2003 - 21:00 #5
Ja, jeg ved godt at jeg er havnet i den forkerte kategori, men der var ligesom for mange kategorier som slet ikke havde noget med mit spørgsmål at gøre - det er hvad der sker når de sletter "andet-generelt" kategorien.

Nå, til noget andet .... Jeg tror isl19960 (hvad er det for et navn?) var tættest på.  Det viste sig at være i netværk -> klientprogram til Microsoft-netværk -> ændre til windows logon.  Jeg turde ikke slette hele klientprogrammet; tænk hvis jeg skulle få brug for det en dag.

Men jeg burde have oplyst at jeg bruger Windows 98.  Good point, Rasmus.
Avatar billede isl19960 Nybegynder
07. januar 2003 - 08:27 #6
Takker for point...

Mit brugernavn stammer fra den gang for nogle år siden hvor jeg besøgte eksperten.dk for første gang og oprettede mig.
Jeg gav mig ikke ret lang tid til at finde på et ordentligt navn - det har så hængt ved siden - man har jo ikke mulighed for at ændre det :(