Avatar billede game_tracker Nybegynder
04. januar 2003 - 15:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ny computer

er http://www.bj-trading.dk/dk/info_pc.asp?bilag=99 et godt køb??? skla bruges til spil\grafik(2d/3d)\tekst osv
Avatar billede ffn Nybegynder
04. januar 2003 - 15:40 #1
blank side"!
Avatar billede game_tracker Nybegynder
04. januar 2003 - 15:44 #2
jeg kan fint se det

Varebeskrivelse
CPU: AMD Athlon XP 2000+
CPU-KOELER: CPU-køler Socket A op til 2200+
BUNDKORT: ASRock K7VT2 Socket A
DVD-DREV: 10/40 Samsung DVD
DISKETTE-DREV: Diskettedrev 3,5
GRAFIKKORT: Daytona GF 4 MX440 128 MB m/TV-Out
HARDDISK: 80,0 GB Maxtor 7200rpm Fluid
HOEJTALER: Cycon Subwoofer+2 Sat.
MUS: Cycon Wheel mouse PS2
KABINET: Miditower ATX 6013 Blå
NETVAERK: 10/100Mbit Net (Onboard)
LYDKORT: 16Bit Lydkort (Onboard)
RAM 168 PINS: 512MB SDRAM 168Pins PC133 (Org)
TASTATUR: Windows tastatur

Prisen på denne PC : 4995,00 DKK incl. moms
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
04. januar 2003 - 16:19 #3
Hej.

Ja den er udemærket vis man ikke selv kan finde ud af at samle en.

Jeg tror vis du selv finder stumper kan du selv samle den og sparer ca. 500-1000 kr. alt efter rabat og hvor man køber skidtet.

/Thomas
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
04. januar 2003 - 18:33 #4
Hej.

Nu skriver du spil og grafik, men du nævner ingen skærm grafik kortet er udemærket til de spil som vi ser bliver spillet meget nu og det med 2D og 3D hvad mener du med det ???

Vis du tegner i f.eks. catia eller Autocad eller 3D studio max så kan den computer sagtens klarer dette.

Men husk også den skærm du vælger skal også kunne følge med til de ting som du har tænkt dig du skal bruge den til.

/Thomas
Avatar billede holtums Nybegynder
04. januar 2003 - 19:18 #5
Ville nok være lidt varsom med BJ trading, hvis du ikke selv er en ørn med PC.
Jeg har haft et par dårlige oplevelser mht. kundeservice
Avatar billede simonj Nybegynder
04. januar 2003 - 19:21 #6
hvis du vil lave grafik og spille spil, så skynd dig at finde et andet grafikkort