Avatar billede whiteclaw Praktikant
03. januar 2003 - 16:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ang. domæner og email

Bare et hurtigt lille spørgsmål:

Kan man nøjes med at købe et domæne hvis man vil have en række emails? F.eks jeg køber www.hejs.dk. Har jeg nu "altmuligt"@hejs.dk?? Eller skal jeg købe et webhotel?

Hvor er det billigst at købe domæner?
Avatar billede tlunde Nybegynder
03. januar 2003 - 16:50 #1
Du skal have et webhotel for at kunne gøre dette, men mange er rigtig billige. F.eks.: www.b-one.nu er rigtig billigt...
Avatar billede annikadk Nybegynder
03. januar 2003 - 16:51 #2
du skal stadig have "noget" - enten ved at du lejer dig ind på et hotel, eller ved at du selv laver det på din PC.
Der skal være et punkt hvor dit domæne hører til.
Avatar billede tlunde Nybegynder
03. januar 2003 - 16:53 #3
du kan også prøve at søge på www.find-webhotel.dk

Der kan du selv opstille kriterier for hvordan dit webhotel skal se ud for de billigste penge...
Avatar billede 7th Praktikant
03. januar 2003 - 16:56 #4
Mange webhoteller tilbyder mailshoteller, kig f.eks her http://www.webhostpriser.dk/index.php?side_id=16
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
03. januar 2003 - 17:28 #5
du kan også købe et mailhotel tror jeg f.eks. hos cliche til 1 kr om måneden
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
04. januar 2003 - 21:59 #6
må jeg høre hvad der var i vejen med mit svar?
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
05. januar 2003 - 14:17 #7
??