Avatar billede lighthouse Nybegynder
03. januar 2003 - 14:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Quiz applikation til website - helst hostet løsning

Jeg leder efter en lille applikation, der fungerer som quiz. Det må meget gerne være en hostet løsning med brugervenlig administration, hvor det er muligt at skifte de forskellige spørgsmål - altså lidt a la quick poll, bare ikke som afstemning men altså som quiz.
Det gør ikke noget, det er en betalingsløsning, blot det ikke er for dyrt.
Er der nogen, der kender til sådan noget og kan hjælpe?

Hilsen
Lighthouse
Avatar billede dna Nybegynder
03. januar 2003 - 14:58 #1
Prøv at sige hvad du havde tænkt dig at kunne/ville betale? Evt. pr. måned/quiz/år eller hvad du havde tænkt dig?!

dna
Avatar billede lighthouse Nybegynder
03. januar 2003 - 15:35 #2
Det er jo svært at vurdere. Hvis der en fancy administrationsmodul tilknyttet, maximal fleksibiltet osv., vil jeg jo være tilbøjelig til at give mere end hvis det var en simpel standard løsning.
Der må være tale om en installeringsomkostning og et månedligt fee afhængig af brug.
Avatar billede dna Nybegynder
03. januar 2003 - 21:51 #3
lighthouse.. Det jeg mener er.. hvis du vil betale en rimelig pris, så kunne jeg jo evt. lave det system til dig! Derfor jeg ville høre dig om, hvad du ville/kunne betale!

dna
Avatar billede lighthouse Nybegynder
05. januar 2003 - 15:22 #4
Hej dna

Tak for dit tilbud, men jeg er ikke interesseret i at sætte ny programmering i gang. Mit ønske var at finde et standardprodukt på nettet, sådan som det er muligt at finde søgemaskiner, debatforum og opinionsundersøgelser (polls) - jeg er formentlig ikke den første, der har brug for en quiz, og hvorfor begynde med at opfinde den dybe tallerken en gang til?
Kort og godt: et standardprodukt, der dog er fleksibelt, så man kan køre forskellige quiz'er forskellige steder på ens website, et nemt administrationsmodul, eventuel ekstern hosting mm.
Hvis ikke det findes i dag må der da være et oplæg til en forretningsplan... :-)

Lighthouse
Avatar billede dna Nybegynder
05. januar 2003 - 19:01 #5
Tror ikke der er de store penge i det.. men, altså.. Overvejer lige lidt om det skal være mit næste hobby-programmerings-projekt! :-)

dna
Avatar billede lighthouse Nybegynder
24. august 2005 - 22:30 #6
Lukket