Avatar billede varmeskud Praktikant
02. januar 2003 - 13:22 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

mening

hej hvad syntes i om www.varmeskud.dk/kim/sjov ??? det er under den side jeg gerne ville havde jeres mening

med venlig hilsen kim www.varmeskud.dk
Avatar billede jones_net Nybegynder
02. januar 2003 - 13:32 #1
Start med at kigge på dine sprog bøffere.
Et par eksempler:

finde en Pige
Her er lidt Joke
Der er noget for en vær
mon ikke også der er du syntes om
der er nogen sider som

Eller er der for lidt indhold!!
Siden er gennemlæst efter 5 minutter:-(

/J
Avatar billede varmeskud Praktikant
02. januar 2003 - 13:38 #2
kunne du fortælle mig hvad jeg kunne skrive i stedet for???

nu skal det lige siges at jeg arbejder med at lave hele www.varmeskud.dk om hvor jeg så har lagt det ind på www.varmeskud.dk/kim for at finde ud af om det er noget som folk syntes om.
Avatar billede varmeskud Praktikant
02. januar 2003 - 13:43 #3
lige en kommentar. det som der står inden på www.varmeskud.dk/kim/sjov i under menu er noget som jeg har taget og lagt ind fra min e-mail.

men selve designet hvad syntes i om det??? og den måde det er sat op op???
Avatar billede morrissey Nybegynder
02. januar 2003 - 15:51 #4
Det er sgu ikke særlig pænt!
Avatar billede gizp Nybegynder
02. januar 2003 - 16:55 #5
Det ligne en guide med frontpage (er det måske også).
Prøv selv at leg lidt med tabeler eller noget andet. Det er ikke så svært, arbjedede også med frontpage guider de første gange jeg lavede hjemmesider!
Du kan få noget inspiration ved at surfe lidt rundt, så finder du måske noget du kan li'

/gizp
Avatar billede jones_net Nybegynder
03. januar 2003 - 08:26 #6
finde en pige
Her er lidt jokes
Der er noget for enhver
mon ikke også der er noget, du synes om
der er nogle sider, som

Nu kan jeg ikke lige se sammenhængen længere (403 - Forbidden), men jeg vil ummidelbart tro, at det ville hjælpe lidt med det foreslåede:-)

/J
Avatar billede varmeskud Praktikant
03. januar 2003 - 09:03 #7
jeg ved ikke lige helt hvad du mener... jeg har oploadet hjemmesiden til www.varmeskud.dk istedet for www.varmeskud.dk/kim
så du skal gå ind på www.varmeskud.dk... :-)
Avatar billede jones_net Nybegynder
03. januar 2003 - 13:10 #8
I mit indlæg 02/01-2003 13:32:01 har jeg skrevet det samme som dig, i 03/01-2003 08:26:20 skriver jeg det, som jeg menere der skal stå.

finde en pige - pige skal være med lille p
Her er lidt jokes - joke i flertal hedder jokes
Der er noget for enhver - enhver er stavet forkert
mon ikke også der er noget, du synes om - der manglede et ord
der er nogle sider, som - det hedder nogle, ikke nogen

Kan du se det nu?

/J
Avatar billede jones_net Nybegynder
03. januar 2003 - 13:11 #9
Ang. Anita og Jørgens hus:

Pas nu på ikke at vise for meget frem - det er alle tiders "afhentningsliste" for langfingerede folk...

/J
Avatar billede varmeskud Praktikant
04. januar 2003 - 00:11 #10
jeg ville be dig om at kigge på siden engang til da jeg har lavet teksten om. www.varmeskud.dk/sjov  ...

ja det kan jeg godt se med de langfingerede folk..

ved du hvordan man kan lave så man skal skrive en kode for at kunne se siden så, så jeg har 100% styr på hvem der ser på siden...

takker ind til da for kommentar :-)
Avatar billede jones_net Nybegynder
06. januar 2003 - 09:34 #11
Rettigheder kan jeg ikke hjælpe med...

Men ellers hjalp det gevaldigt:-)

Under teenager vitsen, skal du stave diæt med æ...

Din menu ændrer sig meget, hvis man går ind under "en af disse dage"...

/J