Avatar billede lsn Nybegynder
23. oktober 2000 - 21:01 Der er 10 kommentarer

LSN System

Er der nogen der kender LSN System?
Jeg kan lige sige, at det er nu 81 % færdig.

Se www.lsn-system.subnet.dk
Hjemmesiden er lige blevet opdateret.

LSN
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
23. oktober 2000 - 22:04 #1
tjaa...savner et screenshot :o)
Men nu har jeg da i det mindst hørt om det og læst en smule om det :o)

Hvad mener du egentligt med det her spørgsmål ?, ud over reklame for dit system :o)
Avatar billede slashman Nybegynder
24. oktober 2000 - 17:13 #2
Homepagen siger stadig ikke et ord om hvad man får for de 3000 kr -
hvad kan det som jeg ikke allerede kan med Windows ?
Avatar billede slashman Nybegynder
24. oktober 2000 - 17:16 #3
Windows 2000 består af 30.000.000 linier kode.
Betyder de 81 % at nu har skrevet og testet 24.300.000 linier kode ?
Eller regner du med at kunne göre det mere effektivt ?  :o)
Avatar billede ckrame Nybegynder
29. oktober 2000 - 21:31 #4
Jeg kan se at du har taget copyright i 2005 - har du også lavet den første tidsmaskine i verden ?
Avatar billede tlauri Nybegynder
29. oktober 2000 - 21:40 #5
Jeg kender det! Og jeg synes ikke det er særligt godt. Den version jeg har er omkring 14 dage gammel, men efter jeg har installeret LSN System får jeg en fejl om at programmet \"Misses line in sector 11001 per cent\" og jeg aner ikke hvad jeg skal gøre. Jeg har prøvet at søge efter en patch, men det er ikke til at finde noget om det. Måske fordi det er så nyt, eller hvad?
Avatar billede cybermike Nybegynder
10. november 2000 - 14:00 #6
Sorry, lasse laver bare sjov.
Han er kun 14 år gammel og hans \"styresystem\" er en slags menu med storhedsvandvid til win!
Avatar billede martinlind Nybegynder
26. januar 2001 - 13:46 #7
Når han ikke engang kan lave en hjemme sider der virker, hvordan kan man så tro at han kan lave et menu program der virker, han ved heller ikke meget om hvordan windows virker, så.......

Avatar billede wisen Nybegynder
26. januar 2001 - 13:49 #8
Jo, men man skal da starte et sted....
Avatar billede martinlind Nybegynder
26. januar 2001 - 13:56 #9
Det skulle i så fald nok være biblioteket
Avatar billede wisen Nybegynder
26. januar 2001 - 13:58 #10
Jeps, eller en god søgemaskine på Internettet. ( Mit lokale bib. er skod hvad IT angår )