Avatar billede esquimal Nybegynder
23. oktober 2000 - 16:55 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Login script - minimized

Hejsa

Hvordan får man et login script til at køre minimized eller skjuler det helt??
Avatar billede claus_k_larsen Nybegynder
23. oktober 2000 - 21:52 #1
Jeg er ikke sikker, men kan KIX ikke klare denne opgave.
Avatar billede goulduck Nybegynder
23. oktober 2000 - 22:04 #2
Du kan i hvert falde skjule de kommandoer som bliver skrevet ved at sætte  \"> null\" bag hver sætning .. TROR jeg .. sådan er det i hvert falde i .bat programmer.
Avatar billede esquimal Nybegynder
23. oktober 2000 - 22:10 #3
Det er nu mere selve vinduet der skal væk. Jeg synes bare det er irriterende at se på.
Avatar billede beaviz Nybegynder
23. oktober 2000 - 22:37 #4
Kunen man ikek sætte properties og for .cmd filen? og så ligge .pif filen sammen med? (Eller har jeg glemt for meget Windows)
Avatar billede gozar Nybegynder
23. oktober 2000 - 23:01 #5
brig poledit som findes på en windows 95/98 cdrom. Det kan ændre div rettigheder af mange ting. Blandet andet skjule login scriptet helt, og ¨låse en computer, så man skal have en gyldig bruger og adgangs kode, hvis du bruger NT som Domain controler.
Avatar billede esquimal Nybegynder
23. oktober 2000 - 23:39 #6
Det skal altså køres fra hver enkelt klient?
Avatar billede gozar Nybegynder
23. oktober 2000 - 23:51 #7
Ja eller kan du lægge config filen, inde under login scripts. Så bliver hver windows maskine automatisk konfigureret efter den. Men jeg kan selvføldig ikke huske hvordan dette gøres.
Avatar billede esquimal Nybegynder
23. oktober 2000 - 23:58 #8
øv...lyder ellers vældig interessant
Avatar billede gozar Nybegynder
24. oktober 2000 - 00:03 #9
Kig her: Sådan jeg lærte det.

http://www.eksperten.dk/spm/9748
Avatar billede ntmaniac Nybegynder
01. november 2000 - 18:53 #10
KIX kan sagtens klare den opagve og hvis du ikke er stærk i KIX kan du du bare kalde en .bat fil med dit login script i. Det er ummidelbart nemmeste løsning
Kommandoen for at gemme console i KIx er:

SetConsole(\"HIDE\")