Avatar billede free_help Nybegynder
30. december 2002 - 15:54 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Musen Hakker !

Min mus hakker i counter-strike. Altså ikke hele tiden men en gang i mellem. Hakker den og stopper i 1-2 sek. Hvorsan kan det være ? Og hvad kan jeg gøre ved det !?

- me !
Avatar billede lighthouse Nybegynder
30. december 2002 - 16:03 #1
Rens den!
Kuglen samt de følere, der registrer kuglens bevægelser, er måske snavset. I bunden af musen er nok en klap rundt om kuglen, som kan afmonteres, hvorefter kuglen kan tages ud. Rengør kuglen og fjern forsigtigt eventuelt snavs fra følerne inde i selve musen med en vatpind.
Håber det hjælper.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
30. december 2002 - 16:08 #2
Hvis det er en trådløs, kan det være strøm mangel. Dvs. batteriskift.
Avatar billede free_help Nybegynder
30. december 2002 - 16:09 #3
Tak for forslaget men den er optisk og trådløs. Det er ikke forbindelsen for jeg har også en kuglemus sat til og det er det samme !
Avatar billede free_help Nybegynder
30. december 2002 - 16:10 #4
Den er opladelig og har været godt opladet !?
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
30. december 2002 - 16:19 #5
Jeg kører også med optiske og trådløse mus på 2 maskiner, jeg kan godt mærke hvis afstanden til sender/modtager er blevet for lang eller vejen er blokeret, men det giver udslag i at musen ikke bevæger sig.
Er den sat til USB og har du samtidig andet der kører der igennem, kan der også godt være lidt konflikt, men det har du jo nok ikke når du blot spiller CS.
Bruger du en musemåtte som din mus godt "kan lide"
Avatar billede free_help Nybegynder
30. december 2002 - 16:38 #6
Jeg køre kun med en trådløs i hele lokalet. resten er på ledninger. Så der skulle ikke være noget der forstyrre. Der er kun én mus i usb´en men hvad mener du der kan forstyrre der? Og ja måtten er en icemat den sorte!

Kan du bruge det til noget ?
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
30. december 2002 - 16:54 #7
Ja fordi det er ikke alle mus der kan lide den måtte, Iceman kan vist være for glat eller sådan noget, men det står der mere om på www.tweakup.dk . Jeg synes at det er en fed måtte.
Jeg havde tre ting der alle var "på" samtidig i maskinen og det gav lidt problemer med at tage en sådan mundfuld, dvs data i overflod og ikke nok maskineri til at tage sig af det, nå men det var dengang.
Avatar billede free_help Nybegynder
09. januar 2003 - 13:39 #8
Nej det er ikke derfor !

Andre muligheder ?