Avatar billede sektor Nybegynder
29. december 2002 - 20:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

AGP texture acceleration

Under DXDIAG for direct X 9.0 siger den at min computer ikke supporter AGP texture acceleration. Efter hvad jeg har set burde dette ikke være sandt. Hvordan aktiverer jeg denne feature?

Da jeg kørte 3DMARK2001 første gang (har næsten lige fået computeren) fik jeg 11300 3dmarks. Men bagefter så jeg at AGP mode, under mit grafikkort-tool, var sat til "disabled". Så jeg skiftede til AGP mode: 8X og forventede en højere 3dmarks score efter denne tweak, men jeg fik den samme score. Hvordan kan det være? burde der ikke være en stor performance-increase efter sådan en tweak?

Mit system:
windows 2000 (service pack 3)
AMD XP 1800+
ASUS A7N8X DELUXE
256mb PC-2100 DDR
Hercules 3dprophet 9700PRO (agp 8x, catalyst 3.0 driver)
Avatar billede sekam Nybegynder
30. december 2002 - 19:03 #1
Prøv følgende.

Afinstaller ATI driverne, og Genstart.
Installer de nyeste ATI drivere. (Evt. Beta versionen) Genstart bagefter.
Kan hentes på http://www.rage3d.com/files/?page=radeon
Geninstaller DX9, genstart og kør Dxdiag. Kør evt. D3D testen.
Avatar billede sekam Nybegynder
30. december 2002 - 19:11 #2
Men der findes flere løsninger på dit problem
Gå ind på http://www.rage3d.com/board/search.php?s=8fe9509b99d59169df6563550eadb3d6
Og søg efter 'AGP texture acceleration'
Avatar billede sektor Nybegynder
02. januar 2003 - 22:58 #3
tak for hjælpen....det virkede :D
Avatar billede sekam Nybegynder
02. januar 2003 - 23:43 #4
Np. :)