Avatar billede landesman Nybegynder
29. december 2002 - 02:07 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Støjdæmpning af kabinet

Hej.

Jeg har købt / fået bygget en computer, som skulle stå i samme rum som vort TV. Jeg købte den med støjsvagt strømforsyning og silikone HD , men synes dog den larmer meget.
Ved at læse diverse indlæg her på eksperten.dk, kan jeg se at man også bør isolere kabinetet. OK, det er nok min løsning, men hvad anbefales....computeren skulle helst ikke blive for varm og jeg er ret amatør m.h.t. hardware :o)

Mvh
landesman
Avatar billede perj Nybegynder
29. december 2002 - 02:10 #1
Avatar billede perj Nybegynder
29. december 2002 - 02:12 #2
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
29. december 2002 - 02:13 #3
<spam> *weeeee* spm #299000 </spam>
Avatar billede landesman Nybegynder
29. december 2002 - 02:31 #4
perj: Ok, det var en rimelig billig løsning med støjdæmpende måtter. Hvordan har den indflydelse på varme i kabinettet ?? Meget ?
Avatar billede landesman Nybegynder
29. december 2002 - 02:34 #5
kwdemant.dk: Kan du ikke giv et link ?
Avatar billede perj Nybegynder
29. december 2002 - 02:34 #6
Dit spm. lyder: kan jeg se at man også bør isolere kabinetet. OK, det er nok min løsning, men hvad anbefales.
Det svarer jeg på, men glem det og find hjælp et andet sted:-(

>> www.kwdemant.dk . Du spamer eksperten..
Avatar billede landesman Nybegynder
29. december 2002 - 02:39 #7
perj....Ja og jeg spørger om den ikke bliver for varm. Du får point, men sgu ikke for din indsats.
Avatar billede perj Nybegynder
29. december 2002 - 02:40 #8
>> kwdemant...
Læs regler for Eksperten.
punkt 6.
Det er heller ikke tilladt at skrive links til egne websider som del af ens signatur.
Avatar billede perj Nybegynder
29. december 2002 - 02:49 #9
Det er blevet lidt sent på dagen, og jeg havde ikke set du har givet mig point, og eksp. er indrettet sådan, at du bare selv kan tage pointene hvis du ikke får et brugbart svar. Jeg afleverer gerne point igen hvis du ønsker det. Skulle egentlig slet ikke have været noget svar. Du skulle have ladet spørgsmålet stå til der evt. kom et bedre svar.
Avatar billede landesman Nybegynder
29. december 2002 - 02:51 #10
Det har du fuldstændig ret i.
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
29. december 2002 - 18:18 #11
perj > det er ikke lovligt at signere sine beskeder med et link, mit brugernavn er fuldt ud lovligt