Avatar billede rdc Nybegynder
28. december 2002 - 22:29 Der er 4 kommentarer og
6 løsninger

Hvad synes om min hp?

Hej allesammen

Hvad synes i om min nye hjemmeside?

URL: www.neweb.lir.dk/nyt_design
Avatar billede dr0zie Nybegynder
28. december 2002 - 22:33 #1
Meget god bannert kan godt laves lidt mindre i skriften det skriger i øjne ikke godt
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
28. december 2002 - 22:52 #2
ja , gør skriften på banneret mindre , syns heller ik det er så fedt at se alle de kanter (skæve) på banneret som ses tydeligt..
men ellers en meget fin side..
Avatar billede chili17 Nybegynder
28. december 2002 - 23:33 #3
Måske skal banneret gøres mindre - jeg ville først prøve at trække der ud til en af siderne og se resultatet der først - hvis man kører med opløsning større end 800 x 600 står siden ude i venstre side, den skal centreres - elleers fed side
Avatar billede www.kwdemant.dk Juniormester
29. december 2002 - 02:04 #4
den er rimelig kikset i 1152x864
Avatar billede michael-k Nybegynder
29. december 2002 - 02:13 #5
din grafik er alt for hakket og alt for snusket.  Specielt logoet  teksten på logoet er hakket  ser grimt ud.  Ser også ud til teksten på logoet har fået en ordentlig spand fuld eyecandy filtre af en slags.
Der er også lidt hakken i grafikken ellers  dog ikke så tydeligt  den sorte streg går for lang nogle steder  Det er små detaljer som måske ikke bliver opdaget, men personligt syntes jeg at når man laver grafik skal det laves ordentligt.

Farvevalget er sådan rimeligt  men syntes dog at den helt lyseblå er for lys. Den tager for meget opmærksomheden fra alt det andet. Eller med andre ord  den skinder for meget op.  Find en lidt mørker som sagtens kan være blå. Men måske en kontrast ville være meget sjovt at lege med.

ellers selve iden med det visuelle er enlig meget god, selve opbygningen er meget trationel men man kan jo heller ikke lave nye og revolutionerne (sikkert stavet forkert) hver gang, selv om mange i denne kategori tror det.  Den grafiske ide er meget fed, dog lidt flere detaljer kunne savnes, ligner lidt for meget en design revet ud af et par tutorials, der mangler lige dit helt personlig præg :)
Avatar billede perth0 Nybegynder
29. december 2002 - 10:19 #6
Optimeret til 1152*864, står der.
Hvis du mener det, skal der ingen scrolbar være i højre side.
Den er vel mere optimeret til 1280*1024.
Og så ville det se bedre ud, hvis den var centreret på siden.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
29. december 2002 - 15:22 #7
Kan ikke komme ind på siden
Avatar billede webdogs.dk Nybegynder
30. december 2002 - 11:43 #8
Jeg vil give de andre ret i at top banneren kunne være bedre, den mørke farve passer ikke rigtig med den mørke blå i menuen, lav teksten mindre og ikke så kantet. Selve top banneret bør være 1/4 del mindre efter min mening

Til gengæld vil jeg sige at din menu spalte er rigtig godt lavet

BJ
www.webdogs.dk
Avatar billede nstenberg Nybegynder
31. december 2002 - 01:41 #9
Banneret er ALT for dominerende. Det bør være sidens indehold og ikke lir der skal være fremtrædende.
Avatar billede buymac Nybegynder
03. januar 2003 - 11:11 #10
Udemærket

Mindre banner og mindre fireworks ;-)