Avatar billede zuiq Nybegynder
28. december 2002 - 11:55 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Opdater uden "klik" og "blink"...

Jeg sidder og leger lidt med at lave en "3dchat" i ASP (alla www.Hotelchat.dk), og så vil jeg gerne ligesom på fx. Hotelchat.dk lave det sådan at når chatten opdaterer, kommer der ikke sådan et "klik" og et "blink", fordi det er pænt irri. Jeg ved at det kan laves med innerHTML eller sådan noget i Javascript, med ved ik hvordan man laver det.

90 point til dem der kommer med brugbare svar.

Mvh.
Mads
Avatar billede Slettet bruger
29. december 2002 - 16:25 #1
Brug dog søgefunktionen!
http://www.eksperten.dk/spm/139721
Avatar billede zuiq Nybegynder
30. december 2002 - 23:31 #2
Det havde jeg prøvet, men den fandt åbenbart ikke det resultat. Nu har jeg fået det til at virke :).

Tak for hjælpen,
Mads
Avatar billede Slettet bruger
31. december 2002 - 11:06 #3
Husk at lukke spørgsmålet.
Avatar billede zuiq Nybegynder
31. december 2002 - 17:16 #4
Ja. Jeg er ny her, hvordan lukker jeg spg'et?
Avatar billede Slettet bruger
01. januar 2003 - 18:27 #5
Enten ved at give point til den/dem, der har svaret korrekt (jeg skal ikke have point denne gang) eller ved selv at svare og give dig selv pointene.
Avatar billede zuiq Nybegynder
02. januar 2003 - 13:17 #6
Hehe.. Hvordan gør jeg det?
Avatar billede cdc Novice
02. januar 2003 - 13:19 #7
svar selv, og accepter
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2003 - 13:31 #8
Skriv noget tekst i tekstfeltet ved at hamre på tastaturet. Før din hånd hen på musen og klem fast om den, som var det en aubergine. Bevæg din hånd mod venstre og følg musepilen på skærmen med øjnene, til den står på den runde prik ud for "Svar". Stop da bevægelsen og klik på den venstre musetast. Bevæg da musen ned mod det grå felt, hvor der står "Udfør". Venstreklik igen.
Det var første del af udfordringen, nu kommer det svære:
På siden, der nu kommer frem, ruller du ned til lige omkring tekstfeltet. Dér skulle gerne stå "Acceptér" og være et navn: "zuig". Sørg for at "zuig" er valgt (brug muse-finten fra før). Klik da på "Acceptér".
Hvis du har gjort ovennævnte i god ånd og med en tilstrækkelig portion følelse, skulle resultatet gerne være, at du har overført de udlovede point til dig selv OG (som en ekstra bonus) lukket spørgsmålet! :)
Avatar billede zuiq Nybegynder
02. januar 2003 - 13:49 #9
Lukker..
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2003 - 13:52 #10
Bravo! :)
Avatar billede wezzaar Nybegynder
03. januar 2003 - 23:39 #11
zuig, hvordan har du fået det til at virke, kan nemlig ikke få min chat til at virke, har du msn eller noget?
Avatar billede zuiq Nybegynder
04. januar 2003 - 13:21 #12
Du kan kontakte mig på ICQ #147856498
Avatar billede zuiq Nybegynder
04. januar 2003 - 13:22 #13
Forresten hedder med ZuiQ med Q ikke med g.. :)
Avatar billede wezzaar Nybegynder
04. januar 2003 - 14:31 #14
hehe.. ok :D
Avatar billede hardstyle_master Nybegynder
15. oktober 2004 - 19:22 #15