Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
27. december 2002 - 14:01 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Livets store spørgsmål

Jeg kom forleden til at tænke på noget "sjovt", nemlig hvis man for eksempel sidder i sin bil og der kommer en anden og kører ind i én.
Benene presses fast inde i bilen, men kroppen rives væk fra benene og ud ad ruden - hvad har man så mistet, benene eller kroppen?! Jeg vil umiddelbart sige kroppen - benene bliver jo hvor de "lå".
Avatar billede nstenberg Nybegynder
27. december 2002 - 14:03 #1
Hvis der ikke kommer en ambulance hurtigt, så har man ihvertfald mistet livet.
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
27. december 2002 - 14:03 #2
Ja, okay... hehe
Avatar billede ullum Praktikant
27. december 2002 - 14:09 #3
jo men det må jo ses i forhold til dig selvom du nu ligger på vejen har du jo mistet benene. Grim tanke kør ordentligt, der er kontant afregning
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2002 - 14:12 #4
vil sige at det er hjernen der styrer dig, og derved også dine ben, og derved må det være dine ben du har mistet
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
27. december 2002 - 14:13 #5
Ja, okay, men hvem siger lige at "jeg" befinder mig i den øverste del af kroppen? "Jeg" er vel overalt i kroppen. :)
Nu er jeg kun 16 år, så jeg får ikke lige kørekort ;)
Var en tanke jeg fik da jeg var ude at køre sammen med mine forældre... hehe
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
27. december 2002 - 14:13 #6
Ja, hjernen styrer "mig", men "jeg" er jo også benene. ;)
Avatar billede ullum Praktikant
27. december 2002 - 14:14 #7
ja nogle tænke med hovedet andre med en anden del, kører din far råddent :-))
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
27. december 2002 - 14:15 #8
hehe, nej, min far kører bestemt ikke råddent ;)
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2002 - 14:15 #9
ja, hvis hjernen styrer dig, må dit jeg vel også være der ? ellers bliver det meget rodet med at ens personlighed skulle side i ens ben.
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
27. december 2002 - 14:16 #10
hehe, underholdning :P
Avatar billede ullum Praktikant
27. december 2002 - 14:18 #11
kedelig far, jeg får altid skældud af min kone bare jeg går lidt ud over standarderne
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
27. december 2002 - 14:19 #12
haha, gør de fleste nok :)
Avatar billede hobbez Nybegynder
27. december 2002 - 14:26 #13
Du kan leve uden dine ben, bare du har de vitale organer. Dine ben kan ikke leve uden de vitale organer.

Altså mister du benene - uanset hvor hvad ender.

/Rob
Avatar billede startlinket.dk Nybegynder
27. december 2002 - 14:27 #14
Ingen tvivl om at man mister benene, men bare måden spørgsmålet er på - det lægger jo ligefrem op til at man mister kroppen ;)