Avatar billede visionize Nybegynder
27. december 2002 - 01:38 Der er 4 kommentarer

Liste over alle domæner

Jeg skal bruge en liste over alle .dk domæner og det skal gemmes hos mit i en database eller tekstfil. Samtidig skal det også være muligt at opdatere databasen rimelig ofte.

Hvordan kan jeg gøre det??
Avatar billede ztyxx Nybegynder
27. december 2002 - 01:41 #1
det var sq ellers en mundfuld, der er jo mange, men du kan finde dem her
http://www.0-z.dk/
og så er det ellers bare at taste ind
Avatar billede nicofrench Nybegynder
27. december 2002 - 01:42 #2
dk-hostmaster er din ven...
http://www.dkhostmaster.dk
Avatar billede knudgert Nybegynder
27. december 2002 - 02:38 #3
>ztyxx
Den liste er over et år gammel og er således ikke update.

>nicofrench
Hvor vil du dinde en sådan liste hos dk-hostmaster?
De har besluttet sig for, at de ikke vil offentliggøre en liste over alle registrede domæner.

Så det bliver nok svært at finde en komplet up-to dateliste.
Avatar billede nicofrench Nybegynder
27. december 2002 - 04:28 #4
- du har nok ret, men det er nok det eneste sted hvor du kan få den eksagte liste over aktive dk-domæner...
Det kræver nok at man kontakter dem angående dette.
Jeg ved ikke om det er noget de vil udlevere, jeg kan dog ikke se hvorfor de ikke skulle gøre dette, hvis det er til harmløst brug.

Det skader aldrig at prøve...
-det værste svar du kan få er et nej...