Avatar billede vandhunden Nybegynder
22. oktober 2000 - 18:06 Der er 8 kommentarer og
5 løsninger

Jeg hader mails fra Eksperten

Kan det passe at der ikke findes en måde hvorpå jeg helt kan lukke for mails fra Eksperten? Jeg synes der bure være en knap et eller andet sted som man kunne krydse af. Det er pistræls når jeg tror jeg har fået 14 vigtige mails, og så er det 14 mails fra Eksperten...
Avatar billede phylox2 Nybegynder
22. oktober 2000 - 18:09 #1
Du kan jo bare oprette en anden account til dine mails fra Eksperten.dk - så kommer de heller ikke på mobilen og så kan vi andre få fred :)
Avatar billede prodic Mester
22. oktober 2000 - 18:13 #2
der er jo et punkt under dine indstillinger der hedder afmelding...det burde da sætte en stopper for dine mails.
Avatar billede party.dk Nybegynder
22. oktober 2000 - 18:13 #3
I dit mail program kan du slette alle de mails der kommer fra Eksperten!

I Outlook Express, er det under:
tools, messages rules, mail
her opretter du en ny regl, alt post fra Eksperten, slettes :-)

Sorry, at du modtager denne besked via mail
-party.dk

PS: men ellers et godt spg. der burde være en funktion, under indstillinger, som betød at man ikke modtager mail.
Avatar billede teknik Juniormester
22. oktober 2000 - 18:15 #4
Du kunne fx. fjerne \"v\" i \"send en E-mail til mig når der er nyt i dette spm.\"
-Står nederst på siden....Nærliggende løsning hvis du \"hader\" de mails så meget...

Ellers skal du ind i \"indstillinger\" for at vælge mail(s) fra for hvert spm.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
22. oktober 2000 - 18:16 #5
Du kan gå ind under dine instillinger og spørgsmål du abbonnerer på ..
Og du kan jo lade være med at sætte hak i \"Send en email til mig, når der er nyt i dette spørgsmål.\" hvis du svarer/kommenterer et spørgsmål ..
Avatar billede vandhunden Nybegynder
22. oktober 2000 - 18:19 #6
Jeg gider ikke tænke på at jeg skal fjerne et \"v\" hver eneste gang jeg kommenterer noget... Der bude være en stopklods et elelr andet sted, som kunne sætte en stopper for det hele...

-->party.dk
Det er også det jeg har gjort, men så henter den stadig posten, og jeg tror at det er noget jeg gider at læse, og så bliver jeg ked af det... .o0:-(
Avatar billede party.dk Nybegynder
22. oktober 2000 - 18:27 #7
hmm. alternativt kan du oprette en bruger, med en eksperten mail adr. så laver de nok en brugbar løsning, nå de bliver træt af det!!

Just for fun!!!!

-party.dk :)
Avatar billede party.dk Nybegynder
22. oktober 2000 - 18:36 #8
du kan osse bare lave en regl, som siger:
ikke hent fra server, slet fra server

Så modtager du dem ikke, og tror heller ikke at det er noget du gider læse!!

NEJ, det store spr. er nok om dit navn ikke er Jørgen (spørge)?

-party.dk :)
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2000 - 21:23 #9
Vandhunden hold op med dit brog og gør som tdaugaard skriver, så gør du tilværelsen lidt letter for dig selv. <;o).
Avatar billede beaviz Nybegynder
22. oktober 2000 - 21:43 #10
vandhunden: disse mails hader sikkert også dig :)
Sorry, kunne ikke lade være!
Avatar billede tobias Nybegynder
22. oktober 2000 - 21:46 #11
Det lyder ikke som om det er de helt store problemer du har i tilværelsen....! Måske du skulle få et rigtigt liv istedet for at være dus med din mail account....!
Avatar billede party.dk Nybegynder
22. oktober 2000 - 21:57 #12
hehe, 8 mod en, kan du ikke lukke dette spg.
(er træt af at modtage mails:)

hahahahaha

-party.dk
Avatar billede tobias Nybegynder
23. oktober 2000 - 00:16 #13
lol