Avatar billede jokual Nybegynder
22. oktober 2000 - 13:44 Der er 4 kommentarer

hjælp til rotation af billed

hvordan får man et billed til at rotere i word
Avatar billede frankgrevil Praktikant
22. oktober 2000 - 13:52 #1
Hvis der er tale om et bitmap-billede, vil jeg foretrække at rotere det i et dertil egnet program såsom Photo Editor, før jeg indsætter i Word.

Hvis der er tale om vektorgrafik, kan du rotere i Word ved at dobbeltklikke på billedet, vælge de elementer, der skal roteres (gruppér dem eventuelt først) og -- rotere.
Avatar billede jokual Nybegynder
22. oktober 2000 - 14:08 #2
Det er et clipart som eer skrivet på som jeg prøver og rotere
Avatar billede driis Nybegynder
22. oktober 2000 - 15:32 #3
Vil du have det animeret, eller vil du bare have det roteret et antal grader?
Avatar billede store-morten Ekspert
31. januar 2010 - 21:53 #4
Mon ikke det er tid at lukke denne tråd ;-)