Avatar billede ctacta Nybegynder
24. december 2002 - 18:17 Der er 8 kommentarer

Juletræ til salg!

Kan afhentes 2. juledag, farve grøn, højde 225,- excl. julestjerne. Vægt ca. 22 kg. Forefindes på Østerbro i Kbh. hvor det kan besigtiges. Pris kr. 2,75,-

:-)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
24. december 2002 - 18:43 #1
damn!
Kan jeg ikke hente det nu?
men kun hvis det er pyntet!
så vil jeg også gernme give 9,95-
...
// WebmDK @ min hjemmeside
Avatar billede ice Nybegynder
24. december 2002 - 19:25 #2
Er dette juletræssalgsstedet. Jeg har et fint et, Nordmandsgran, prima kvali, 2,4m. Kan hentes i Århus i morgen. Giv en sneøl og det er dit.. :)
Avatar billede Slettet bruger
24. december 2002 - 22:38 #3
damn... så kunne jeg sgu have sparet min kasse snebajer, som jeg måtte af med idag for et dumt træ..... *GG*
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
25. december 2002 - 12:55 #4
LoL - Den var god :)

Jeg vil nu så overveje om ikke man d. 1. januar burde oprette spørgsmålet:

"Lettere brugte Nytårsraketter sælges !"
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2002 - 14:40 #5
*GG* ja næsten nyt, kun brugt en gang *G*
Avatar billede ctacta Nybegynder
25. december 2002 - 17:35 #6
Jeg har også 3 sorte sække med lettere brugt gavepapir og bånd i assorterede farver. Samt en lille pose gavekort! Der følger en flaske retteblæk med til køber uden beregning.

Ovenstående har kun været brugt een gang, pris 1,- pr. løbende meter.

Slå til nu, sælges så længe lager haves!

*LOL*

Glædelig jul

PS: Jeg får nogle lettere brugte bordbomber til salg nytåraften omkring ved 23.00 tiden, de kan afhentes 20 min. efter, pris 3,- stykket.
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2002 - 17:36 #7
det er jo lige før at min jul samt nytår er redet næste år med de priser, det er jo næsten ikke til at sige nej *GG*
Avatar billede ctacta Nybegynder
25. december 2002 - 17:47 #8
HVis du slår til i år, så får du 2 flasker retteblæk med i købet.
Du skal dog mindst købe 2 meter lettere brugt og krøllet gavepapir - efter eget valg vel at mærke!

Glade jul, dejlige jul, da da da......