Avatar billede cek Nybegynder
23. december 2002 - 23:17 Der er 5 kommentarer

IIShelp virker ikke på min IIS

..Dette virker ikke på min IIS:

Internet Information Services
Hvis du har installeret IIS, kan du få vist produktdokumentationen ved at skrive http://localhost/iisHelp/ i browserens adresselinje og trykke på ENTER.

..og jeg får som resultat denne fejl:

Fejl i serverprogrammet
Serveren har fundet en fejl, da et program blev indlæst under behandling af anmodningen. Kontroller logbogen for at få yderligere detaljer. Kontakt serveradministratoren for at få assistance.

Hvad er galt ?

/cek
Avatar billede mrbarnes Nybegynder
24. december 2002 - 10:32 #1
Har du installeret hjælpen?
Kører default website/du har ikke slettet det?
Avatar billede cek Nybegynder
24. december 2002 - 13:53 #2
default hjemmesiden er tilsyneladende ikke tilgængelig på min IIS:
http//maskinnavn
..default filer + de øvrige filer er tilstede på korrekt lokation.

cek
Avatar billede cek Nybegynder
24. december 2002 - 13:57 #3
..vent lige lidt! ..fil placering må jeg lige checke igen..
Avatar billede cek Nybegynder
25. december 2002 - 11:31 #4
mrbarnes, jeg er først tilbage 27/12 aften pga. jule-tumulten..

cek
Avatar billede mrbarnes Nybegynder
26. december 2002 - 15:01 #5
okay - god jul ;-)