Avatar billede mtrolle Nybegynder
22. december 2002 - 18:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

download af freebsd - hvor skal jeg lede???

hejsa!

Jeg har nu siddet og ledt og ledt og ledt på freebsd's ftp, men kan altså ikke finde nogle .iso-fil som jeg kan brænde ud!

Nogle der gider skrive et direkte link til en mappe eller til selve filen så jeg kan finde det?

//mtrolle
Avatar billede abpdk Nybegynder
22. december 2002 - 18:07 #1
Avatar billede acid-head Nybegynder
22. december 2002 - 19:06 #2
Gå ind på www.linuxiso.org <- FreeBSD er ikke en linux, men der er alligevel mirrows der.. :)
Avatar billede acid-head Nybegynder
22. december 2002 - 19:07 #3
Det er så iso-filer du finder der, som er billeder, der skal brændes på cd-er.. :)