Avatar billede kraka Nybegynder
21. december 2002 - 23:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

asus A/V 133 vil ikke starte med ny CPU blæser

Jeg har lige købt en støjsvag blæser (Titan TTC D5T) til min Athlon CPU. Men den vil ikke starte med denne blæser. Det er nok fordi at det der der føler om blæseren kører bliver snydt af styringen på blæseren. Kan man omgå dette (ikke ved at snyde ved at sætte en kabinetblæser til CPU stikket)
Avatar billede kraka Nybegynder
21. december 2002 - 23:15 #1
Det er altså et A7V 133 socket A bundkort
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2002 - 23:38 #2
sæt den gamle blæser på igen - tænd pc'en og gå ind i biosen og slå den setting fra der gør den ikke vil starte op hvis blæseren ikke kører.
Sæt nu den nye blæser på igen
Avatar billede sekam Nybegynder
21. december 2002 - 23:38 #3
Har du prøvet at deaktivere CPU Fan Speed i bios? (I menuen Power)
Avatar billede Slettet bruger
21. december 2002 - 23:42 #4
sekam > nemlig :)
Avatar billede kraka Nybegynder
22. december 2002 - 08:49 #5
Selvfølgelig gutter, men giver det ikke en dårligere sikkerhed mod blæserfejl ? Det virker, men både check ved start og check under kørsel skal slås fra (det er også default), og hold da k... hvor det hjælper på larmen. Du får pointene space, da du er eneste svarer.