Avatar billede kludder Nybegynder
21. december 2002 - 13:28 Der er 1 kommentar

duplicate movie i en mask movie

Hejsa

Jeg har lavet en kasse hvor der kørre en bold rund, men noget script.

Jeg har kæmpet med at lave en duplicate movie inde i mask laget. Men har opgivet og håber du/i kan hjælpe mig §:)

Opgaven går ud på at den (usynlige)bold  ligesom skal tegne en streg (duplicate movie) i mask laget så den grønne kasse bliver mere og mere synlig, og når bolden har har været over det hele, er den grønne kasse helt synlig §:)

Du kan se og hente filerne her §;)

www.3diva.dk/eksperten/bold_eksperten.html

www.3diva.dk/eksperten/bold_eksperten.zip

På forhånd tak
Avatar billede kludder Nybegynder
03. januar 2003 - 12:37 #1
Hejsa og godt nytår

er den for svær eller er jeg en nød til at forklarre mig ???