Avatar billede illisher Praktikant
20. december 2002 - 11:28 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

FInde personer

det er et lidt ærkeligt spm. at satille her, men hva' faen.
Jeg søger en hp hvor man kan søge efter sine venner. Eks. hvis jeg nu har navn og by. så vil jeg kunne finde ham!

TAK!!!
Avatar billede rotne Nybegynder
20. december 2002 - 11:30 #1
http://oplysning.jubii.dk/

Er det bare sådan noget, du mangler?
Avatar billede sthen Nybegynder
20. december 2002 - 11:35 #2
Avatar billede illisher Praktikant
20. december 2002 - 11:36 #3
nej for det finder kun personer der har eget tlf. nr. eller husstand. jeg skal bruge en side hvor man kan finde personer ned til 10 år, eller mindre.
Avatar billede rotne Nybegynder
20. december 2002 - 11:38 #4
Det tror jeg ikke, du får held til. Der findes ikke offentligt tilgængelige registre over navne og adresser på børn.
Avatar billede illisher Praktikant
20. december 2002 - 11:40 #5
heller ikk hvis de er over 13?
Avatar billede illisher Praktikant
20. december 2002 - 11:42 #6
jeg så noget i Rene Ord FOr Pengene, der søgte de efter hvor mange i danmark der hed XXXXXXX XXXXXXX. nogen der kan huske hvad den hed, eller en magen til?
Avatar billede illisher Praktikant
20. december 2002 - 12:11 #7
Er der slet ikke nogen der kender sådan en side??? Det ville være en god julegave fra jer til mig!
Avatar billede kenp Novice
20. december 2002 - 12:33 #8
Det var på Danmarks Statestik de søgte, men der får du jo ikke lige frem oplysninger om hvor de bor!!
Avatar billede kenp Novice
20. december 2002 - 12:35 #9
ups glemte lige linket

http://www.dst.dk/dst/dstex.asp?o_id=2578

ellers er www.dst.dk bare en god indgang til deres side
Avatar billede illisher Praktikant
20. december 2002 - 12:44 #10
mig ha, mig ha. Kan man ikke få oplysninger om en person man kun kender fornavn og alder og by på?
Avatar billede torben.s Nybegynder
20. december 2002 - 14:36 #11
du kan ringe til lokalavisen i den pågældende by og få dem til at sætte en efterlysning i avisen. det koster nok et par hundrede kr for en rubrikannonce.
Avatar billede killer_bee Nybegynder
20. december 2002 - 15:08 #12
Bare en tanke.. hvorfor er det lige man har lyst til at finde tilfældige børn navne, alder og adresser ? Hvis det er ens ven såå kender man vel ens navn og efternavn og måske hans/hendes forældre. Hvis man ikke kan finde personen ud fra de kriterier er det ikke ens ven men en helt tilfældig person!

Det ville være ligesom at sige .. "Giv mig en hjemmeside hvor jeg kan finde alle kvinder mellem 20-30 år og med mindst C-skål. Og forresten jeg vil ha deres Tlf og adresse!!"
Giver ikke mening.
Avatar billede klojs Nybegynder
20. december 2002 - 15:46 #13
Avatar billede torben.s Nybegynder
20. december 2002 - 16:56 #14
arghh killerbee.... dårlig konspirations teori :/
Avatar billede killer_bee Nybegynder
21. december 2002 - 17:45 #15
jeg undrer mig bare over når folk vil have adresser og navne på tilfældige børn!
Avatar billede illisher Praktikant
24. december 2002 - 17:18 #16
det er en "ven" jeg ved kun er fra frederikssund, er 13-14 år og hedder "x". så det er ikk niget med at jeg leder efter små børn jeg kan pille ved.

"tyv tror tyv stjæler"  det kan du så opfatte som du vil killer bee...
Avatar billede illisher Praktikant
28. december 2002 - 23:54 #17
PIV