Avatar billede superfrog Nybegynder
20. december 2002 - 00:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Cards

Hejsa....

Jeg har - ehhh - lang historie, men det kunne f.eks. være en nyhedsside - lad os sige det.

Jeg har så en liste med nyhederne - et eller andet sted, og vil så gerne vise nyheden et andet sted - altså - er i med? - guess not!

Jeg har f.eks. 20 punkter som brugeren kan vælge mellem - helst som links, og så skal der stå noget tekst, når de klikker på et link, det skal selvsagt stadig være muligt at vælge en af de andre nyheder.

Det er meget vigtigt for mig at det ligger i ÉN fil, alt på engang, og rimelig vigtigt at en løsning er x-browser kompatibel, men intet krav.
Avatar billede superfrog Nybegynder
20. december 2002 - 00:43 #1
BTW - grunden til at jeg skrev Cards som emne er at jeg kan leve med en løsning som cards i WML - det kan godt gå an!
Avatar billede superfrog Nybegynder
20. december 2002 - 01:24 #2
løsningen er blevet

<script>
function hestgnu (n) {
    document.write ("<a href=\"#\" onClick=\"window.location=window.location\">Tilbage</a>\n<br>");
    document.write (n);
}
</script>

<a href="#" onclick="hestgnu('hej mor');">hej kaj</a>

men jeg ved ikke om det virker i ns/opera - nogen kommentar?
Avatar billede superfrog Nybegynder
20. december 2002 - 01:24 #3
vil meget gerne have en bedre løsning!
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2002 - 21:03 #4
Jeg fatter overhovedet ikke dit spørgsmål, men det kan muligvis løses med en helt normal iframe.
Avatar billede superfrog Nybegynder
22. december 2002 - 12:38 #5
Ja, har oxo været inde og vende, men det er _meget_ vigtigt at det holdes i ét document
Avatar billede superfrog Nybegynder
22. december 2002 - 12:39 #6
Men det fungere udemærket, med min løsning, og projektet er afleveret, så jeg lukker og slukker