Avatar billede musmus Nybegynder
19. december 2002 - 16:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hvordan læser jeg WDB filer

Hej derude, jeg har fået til opgave af min boss og læse en .wdb fil, men  hvilket program skal jeg bruge, og hvor kan man downloade en reader der kan bruges til dette?

Håber I kan hjælpe mig...Og glædelig jul

Musmus
Avatar billede dsjk Novice
19. december 2002 - 16:13 #1
du skal bruge works, det er en database fil fra works

dsjk
Avatar billede musmus Nybegynder
19. december 2002 - 17:33 #2
jeg har ikke works liggende, er der en anden mulighed for at læse filen, evt. en converter?

/Musmus
Avatar billede dsjk Novice
20. december 2002 - 09:01 #3
Efter hvad jeg har undersøgt, er der desværre ikke anden mulighed end at åbne filen i works.

dsjk