Avatar billede pctiger Nybegynder
19. december 2002 - 10:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Samsung TFT 19",

Overvejer at købe en Samsung TFT 19", men er i tvivl om den også kan bruges til min søns nye spil. Nogen der har erfaring med skærmen og/eller forslag til andre ?
På forhånd tak.
Mvh/PCtiger
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. december 2002 - 10:57 #1
TFT skærme er generelt ikke gode til spil - opdateringen er simpelthen ikke hurtig nok.
Køb en alm. CRT skærm i stedet.
Avatar billede ladyhawke Novice
19. december 2002 - 11:21 #2
Det afhænger af hvor store krav du har til det (hvor godt skal det ser ud med spillene), for de fleste vil (mig inkl. :o) vil den skærm være alt rigeligt!
Avatar billede movingrok Nybegynder
19. december 2002 - 12:04 #3
Du kan få TFT der kan bruges til spil. Det kræver en opdatering under 30 ms(millisekunder). Hansol har det på deres 15 og 17" tft. Endvidere skal Contrast Ratio være så høj som mulig. Billige skærme har 300:1 mens nyeste og dyrere har 400:1
Avatar billede groggy Nybegynder
19. december 2002 - 16:13 #4
PC World har en test af ca 10 TFT skærme i denne måneds udgave. Der er den skærm også bedømt.
Avatar billede wizard Nybegynder
31. december 2002 - 10:19 #5
Køb en almindelig 19" skærm til spil
jeg sidder med en eizo L771 192 TFT og den skrænter også ved for hurtig opløsning