Avatar billede larsboje Nybegynder
18. december 2002 - 14:51 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Overføre E-mail konto fraWin98 til WIN XP

Hjææælllppppppppp

Har et stort problem med at overføre E-mail meddelser  fra Win98 til WIN XP. Adresser og kartoteker kan jeg godt overføre, men det kniber lidt med at overføre meddelserne.
TAK
Avatar billede larsboje Nybegynder
18. december 2002 - 14:54 #1
Lige en tilføjelse:

E.mail prog. Outlook Express
Avatar billede riversen Nybegynder
18. december 2002 - 15:08 #2
Avatar billede riversen Nybegynder
18. december 2002 - 15:10 #3
e-mail program giver vel sig selv, eftersom du har valgt at oprette spørgsmål under outlook express kategorien ;-)
Avatar billede vitaminen Nybegynder
18. december 2002 - 16:01 #4
Du kan bruge Outlook Express Backup 6.0

Det laver backup af alt, inkl. dine mails.

Kan dl her: http://download.com.com/3000-2242-10159752.html?tag=lst-0-1

\ Rune
Avatar billede sn67 Nybegynder
18. december 2002 - 22:29 #5
Er det to comp. der er tale om, eller har du opdateret. Hvis du kører med netværk kan du bruge funktionen import/export. Problemet er blot at finde meddelelserne, som er gemt langt inde:  Under windows/application data/identities/{1BF42AC6-6284-11D6-9806-0000E871EBB6}/microsoft/outlook express.
"{de mange tal og bogstaver i klammerne}" hedder sikkert noget andet hos dig.

Hvis det er på én comp. det foregår - kan jeg ikke hjælpe dig.
Avatar billede larsboje Nybegynder
19. december 2002 - 09:47 #6
Mit problem er at jeg ikke kan finde destinations filen til WN XP. Jeg har  lokal netværk og ville overføre mine meddelser fra en computer til en anden.( WIN)98 - WINXP )Jeg kan bare ikke finde stedet i WIN xp til placeringen.
Avatar billede riversen Nybegynder
19. december 2002 - 09:50 #7
du kan jo i outlook express ændre lagringsmappen...det har jo også sine fordele, at lægge dbx filer på en anden harddisk/partition. det står beskrevet i den artikel jeg linker til
Avatar billede larsboje Nybegynder
19. december 2002 - 10:04 #8
Super...Har lige skimmet artiklen og det lader til at dette er løsningen på mit spørgsmål/probelem.
Takker  ;-)