Avatar billede lanstorp Nybegynder
18. december 2002 - 10:17 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Gratis notes

Findes der en freeware version af lotus notes til privat brug, der kan trække mine mail ned fra min internetudbyder. Har kun en maskine, dvs. ingen LAN eller netværk. Eller er der nogle alternativer til et ordentligt email program.
Avatar billede cdelicht Nybegynder
18. december 2002 - 10:20 #1
Nice try ;-)
Du kan downloade en trial version fra www.notes.net, men en dicederet freeware versin findes ikke.
Avatar billede kennie_nm Nybegynder
18. december 2002 - 10:23 #2
pine er et udmærket mailprogram. det er tekstbaseret og fortolker ikke html/javascript/vbscript ligesom andre mailprogrammer...
Avatar billede wise Seniormester
18. december 2002 - 10:28 #3
Hvis du kun skal læse mail, hvad vil du så med notes?? Notes er IMHO ikke noget top-mailprogram, superkalender, eller let tilgængelige databasesystem - men det er en kanon kombination.
Så hvis det bare er et mailprogram som du søger, så check http://www.tucows.com under mailprogrammer. Det eneste som du bør checke er om den automatisk kører html automatisk - det er nemlig det som skaber sikkerhedsproblemer i Outlook....

Lasse
Avatar billede lanstorp Nybegynder
18. december 2002 - 10:57 #4
ok