Avatar billede skurk Nybegynder
17. december 2002 - 22:13 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Har jeg lukket mine spørgsmål

Et lille nok lidt tåbeligt spørgsmål, men jeg vil jo gerne opføre mig ordentlig på trods af mit navn.
Er mine spørgsmål lukket når jeg har givet en eller anden point for hans/hendes svar?
Hvis nej, hvordan lukker jeg så spørgsmålet
Jeg har et enkelt spørgsmål, som jeg aldrig har fået et tilfredsstillende svar på, det er ikke aktuelt længere men hordan lukker jeg det??

Glædelig jul og 1000 tak for hjælpen
Avatar billede Chewie Novice
17. december 2002 - 22:16 #1
Avatar billede Chewie Novice
17. december 2002 - 22:17 #2
vælg bruger navn og klik på accepter
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2002 - 22:17 #3
Er mine spørgsmål lukket når jeg har givet en eller anden point for hans/hendes svar?

Ja

Jeg har et enkelt spørgsmål, som jeg aldrig har fået et tilfredsstillende svar på, det er ikke aktuelt længere men hordan lukker jeg det??

Du svarer på dit eget spørgsmål og accepterer dit eget svar.

Ligesom du selv svarer på dette spørgsmål og lægger et svar. Da man normalt ikke uddeler point i denne kategori.
Avatar billede skurk Nybegynder
17. december 2002 - 22:28 #4
1000 tak for et godt svar schulze, jeg vil følge din opfordring
Avatar billede skurk Nybegynder
17. december 2002 - 22:28 #5
Så ved du det