Avatar billede tencharp Nybegynder
16. december 2002 - 14:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Winknee.exe

Jeg kan se i Windowsjobliste/Processer at der er kører et program der hedder winknee.exe i baggrunden? Det tager op til 100% af CPUens ydeevne, svinger fra 0% med 5-10 sekunders intervaller.

Jeg er temmelig sikker på at det ikke er noget jeg har autoriseret og jeg kan ikke finde filen når jeg søger på filnavnet??!!

Har heller ikke kunnet finde noget på filen ved at søge på google m.m.

Er der nogen der kender programmet winknee.exe??

Hvordan finder jeg filen på computeren og får den slettet??

Thanx
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2002 - 14:48 #1
Det er en virus
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2002 - 14:50 #2
Avatar billede tencharp Nybegynder
16. december 2002 - 18:25 #4
www.trendmicro.com har godt gratis antivirus prg. der kan klare klez.B, bugbear.A, badtrans.B og PE_elkern.D som alle havde inficeret systemet. Derimod kunne MacAfee ikke installeres og køre imens systemet var inficeret.