Avatar billede Slettet bruger
16. december 2002 - 10:17 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Forhindrer ZoneAlarm i at prøve at starte modem

Hvordan får jeg ZoneAlarm (til Win, nyeste gratis udgave)til at lade være med at prøve at starte opkaldsforbindelsen via modem?

Det er pi..e irriterende. Hvis man lukker opkaldsboxen, kommer der en ny efter 5 sekunder. Og den lægger sig altid øverst.

Operativ er Win 98.

Jeg HAR sat opdatering på MANUEL.
Avatar billede koepp Nybegynder
16. december 2002 - 10:26 #1
Afinstaller programmet. Når du så installer det igen, kan du vælge netværks opsætningen.
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2002 - 10:34 #2
Tak for dit svar.
Men jeg forstår det ikke (min fejl).
Netværks opsætningen er vel rigtig nok. Jeg skal jo connecte via modemet, når jeg ønsker at manuelt check for ny udgave? Det, der er galt, er, at programmet spontant uafbrudt prøver at connecte, lige så snart programmet startes. Og det holder først op, hvis jeg lukker programmet.
Avatar billede oesten Nybegynder
16. december 2002 - 13:00 #3
Under Preferences -> Check for Updates er det sat til Manual?
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2002 - 13:49 #4
Ja, se venligst sidste linie i spørgsmålet :-)
Avatar billede ghettofamilien Nybegynder
16. december 2002 - 15:12 #5
Har du testet din system for trojanere? De kunne godt være sådan en fyr. Der findes mange shareware antitrojan programmer må nettet prøv at søg på http://www.cnet.com eller går direkte ind på denne side http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=anti%2Btrojan&tg=dl-2001
Avatar billede waterboy16 Praktikant
29. december 2002 - 18:05 #6
Gå ind i programmer eller sådan noget når du har startet zone alarm. Så find dit opkaldsprogram og få et flueben ud for internet. Så skulle du kunne opkalde til internettet uden at zonealarm siger noget.
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2003 - 12:37 #7
svar > spørgsmål lukkes
Avatar billede lrd Nybegynder
02. juni 2003 - 22:21 #8
Hvorfor snupper du point selv
Avatar billede Slettet bruger
02. juni 2003 - 22:52 #9
> LRD
Fordi ingen af svarene har løst det skitserede problem. Setting af manual update er foretaget, der er ingen trojanere, og opkaldsprogrammer er konfigureret korrekt, så hvem synes du jeg skal give points'ene?

Hvis jeg lader spørgsmålet stå åbent får jeg gentagne mails fra Experten om, at jeg skal lukke spørgsmålet (hvilket jeg synes er rimeligt). Så hvad har du tænkt dig at jeg skal gøre?

Jeg er blevet belært af andre Eksperten-brugere om, at jeg i en sådan situation skal lukke spørgsmålet ved at lægge et tomt svar selv, og acceptere dette svar. Hvis du har en mere autoriseret fremgangsmåde synes jeg du skal komme med den.

Hjælp, i stedet for at skrive at jeg "snupper point selv"!