Avatar billede skurk Nybegynder
16. december 2002 - 09:11 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Tekst felt max 500 tegn

Er der nogen der kan hjælpe med et Java schript der kan validere at der højest bliver indtastet 500 tegn i et tekst felt??
Avatar billede zuperjmo Nybegynder
16. december 2002 - 09:16 #1
indsæt fælende kode i dit txt felt: <form maxlength="500">
Avatar billede totaliorden Nybegynder
16. december 2002 - 09:17 #2
:)
Avatar billede arne_v Ekspert
16. december 2002 - 09:23 #3
Lyder meget som er Java Script spørgsmål og ikke et Java
spørgsmål.
Avatar billede zuperjmo Nybegynder
16. december 2002 - 09:35 #4
Virker det ?
Avatar billede disky Nybegynder
16. december 2002 - 09:38 #5
zuperimo:
Lad OMGÅENDE være med at besvare javascript spørgsmål herinde !!!

Skurk:
Vil du venligst svare på dit eget spørgsmå og acceptere dit EGET svar.
Og derefter oprette spørgsmålet i javascript gruppen.

På forhånd tak.
Avatar billede zuperjmo Nybegynder
16. december 2002 - 09:39 #6
disky, er du admin eller noget ??
Avatar billede disky Nybegynder
16. december 2002 - 10:33 #7
Nej havde jeg været det havde jeg flyttet denne tråd for længst.

Men denne gruppe er om JAVA som absolut intet har til fælles med javascript.
Derfor besvarer man heller ikke javascript spørgsmål herinde, men man beder istedet for folk pænt om at flytte tråden til den korrekte gruppe.
Avatar billede skurk Nybegynder
16. december 2002 - 18:48 #8
Tak for det hurtige svar og undskyld fejlplaceringen af spørgsmålet. Jeg var også i tvivl om hvor jeg skulle placere spørgsmålet og lidt for hurtig til at stille det, for jeg skal bruge det i Oracles Portal, jeg acceptere zuperjmo's svar for ikke at lave uderliger ravage og stiller spørgsmålet under Oracle.
God jul til jer alle
Avatar billede zuperjmo Nybegynder
16. december 2002 - 21:36 #9
takker ;)