Avatar billede monken Nybegynder
19. oktober 2000 - 15:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

mails fra mac-outlook til pc-outlook

jeg har 2 bærbare, en pc og en macintosh, og jeg skulle meget gerne have alle mine mails overført fra macintosh til pc. De er begge de nyeste versioner af outlook express, og så ville jeg gerne høre om der var nogen der kunne udrede hvordan dette kunne gøres.

Det virker ikke så ligetil, fra pc til pc kan man jo bare kopiere mailboxen.

på forhånd tak
Avatar billede lens Nybegynder
19. oktober 2000 - 17:21 #1
Hvis du har en anstændig internetforbindelse, så kan du jo bare sende hele molevitten fra den ene til anden!!!
Hvis du ikke har to Mailadresser, så opret en Hotmail, da de er meget nemme at sætte op i outlook express!
Avatar billede monken Nybegynder
19. oktober 2000 - 17:26 #2
vi snakker 600 megabyte mails :)
Avatar billede lens Nybegynder
19. oktober 2000 - 17:33 #3
Har du prøvet at kopiere filnavn.dbx direkte over?
(forudsat at den også hedder det på Mac!)
Avatar billede monken Nybegynder
20. oktober 2000 - 12:16 #4
mac har desværre ingen extensions og tilsyneladende andre navne til filerne