Avatar billede 127144146281 Nybegynder
31. juli 1999 - 20:28 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Gode HP om 3D MAX

Er der nogle der ved hvor der finde nogle gode sider om 3D Studio Max 2.5, her tænker jeg på Tutorials, steder hvor man kan hente textures, Meshes (hedder det vist) ovs. Jeg kender godt www.3dcafe.com men der burde være andere gode sider på nettet

Det skal lige siges jeg er nybegynder indenfor 3D Grafik
Avatar billede thoeger Nybegynder
31. juli 1999 - 21:35 #1
min erfaring er typisk at der ikke er så meget at finde, ofte vil have folk have penge for at hjælpe da det jo typisk tager meget lang tid at lære. MEn jeg har da fundet nogle udmærket steder, dog uden lige at have bookmarket dem.....selvfølgelig!!
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
01. august 1999 - 02:02 #2
Det behøver ikke være tutorial, steder hvor man ken hente textures eller 3D Studio MAX filer (ligesom på www.3dcafe.com) jeg troede bare der fantes nogle flere sites som dem
Avatar billede i11uzion Nybegynder
01. august 1999 - 15:59 #3
http://hem1.passagen.se/oos3d/oosframe.html
Her er der ca. 400 tutorials kun til MAX, det er ikke alle links der virker, men det er klart det sted på nettet hvor der er flest MAX tutorials... :)

Ellers så kig på
http://www.3dlinks.com
Der er links til alt det du efterlyser og mere til...

Håber at du kunne bruge noget af det til noget... :)
Og du må da endelig sige til hvis du laver noget fedt jeg må se... :)
Avatar billede 127144146281 Nybegynder
01. august 1999 - 16:59 #4
Mange tak for linksene i11uzion, men der kommer nok til at gå en hel del tid før jeg er god nok til at kunne lave noget "fedt"
Avatar billede i11uzion Nybegynder
06. august 1999 - 19:27 #5
Heh det var da så lidt... :)
I må undskylde hvis der nogle gange går meget lang tid imellem jeg svarer eller kommenterer noget, men det er fordi at jeg er begyndt på en skole som ligger ret langt væk fra hvor jeg bor, og så bor jeg på et skolehjem der, og har ingen puter, så det er kun i weekenden jeg har mulighed for at være på eksperten, indtil videre... :)
Hihi, det tager ikke så lang tid før man kan lave noget rimelig fedt, måske 1 måned eller 2, og jeg vil da gerne se det alligevel.... :)
Avatar billede dave Nybegynder
22. september 1999 - 21:11 #6
3d-design.com 3Dcafe.com

der ligger nogle gode tex. paa.. og rigtig man tutorials
Avatar billede snepnet Nybegynder
16. oktober 1999 - 21:58 #7
du skal da også være velkommen til at sætte lidt point på højkant, hvis du skulle ønske en beskrivelse af, hvordan man laver noget bestemt :)